انجمن های تخصصی  فلش خور
ایده های کسب و کار برای دوست داران غذا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: ایده های کسب و کار برای دوست داران غذا (/showthread.php?tid=271011)



ایده های کسب و کار برای دوست داران غذا - siavash82ir - 18-10-2018

اگر مکان مورد علاقه شما در منزل آشپزخانه است یعنی به آشپزی علاقه زیادی دارید یکی از ایده های کسب و کار کوچک زیر در رابطه با غذا و آشپزی را برای کارآفرینی خود مدنظر قرار دهید.

 
مسافرخانه های تامین کننده محل خواب و صبحانه
اگر در شهری زندگی می کنید که برای مسافران جای توریستی جذابی است و در منزل خود اتاق مخصوص مهمان یا حتی یک اتاق خواب اضافه دارید و به آشپزی و وقت گذراندن با مهمان ها علاقه دارید بهترین گزینه می تواند تبدیل منزل شما به یک مسافرخانه B&B باشد. سایت هایی مانند VRBO و AirBnB کار بازاریابی منزل شما را برای مسافران نیازمند بسیار ساده تر کرده اند و می توانید از این طریق دوستان جدیدی پیدا کنید.
تهیه غذا
در صورتی که یک آشپز حرفه ای هستید اما از کار سخت و یکنواخت در رستوران خسته شده اید شروع یک کسب و کار تهیه غذا برای شما یک فرصت بزرگ برای ورود به دنیای خوداشتغالی خواهد بود. برای شروع یک آشپزخانه تجاری به چندین پیشخدمت پاره وقت و افرادی که به آشپز کمک کنند نیاز خواهید داشت. در مقایسه با افتتاح رستوران هزینه های کلی شروع و اداره یک شرکت تهیه غذا بسیار قابل کنترل تر هستند.
 
پخت سفارشی
همانند مورد قبل در صورتی که یک شیرینی پز یا طراح کیک حرفه ای یا نیمه حرفه ای هستید راه اندازی شیرینی پزی سفارشی  را مدنظر قرار دهید. بر خلاف تهیه غذای مراسم ها شیرینی پزها تا زمانی که قوانین اداره بهداشت را رعایت کنند می توانند در آشپزخانه ی منزل خود نیز کار کنند. جهت آگاهی و تأمین الزامات ضروری برای راه اندازی شیرینی پزی سفارشی قوانین ملی و محلی را بررسی کنید.
 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازاریابی شکبه های اجتماعی

کامیون مواد غذایی
کامیون های مواد غذایی بسیار معروف هستند و اغلب غذاهای خاص و منحصربفردی را ارائه می دهند که در رستوران های معمولی به فروش نمی رسند. برای این کار از دستور غذای خانگی مخصوص خانواده خود یا یک دسر خاص ابداعی خود استفاده کنید و این مواد غذایی را در ساعات پر رفت و آمد در زمان ناهار در محل مراسم های محلی بازارهای محصولات کشاورزی میدان های شهر و نزدیک مجتمع های تجاری بزرگ و هر مکان پر رفت و آمد شهر بفروشید. به خاطر داشته باشید که کامیون های مواد غذایی معمولاً باید مجموعه مقررات و استانداردهای ایمنی خاصی را رعایت کنند بنابراین جهت تعیین نیازهای رستوران سیار خود با اداره بهداشت محل زندگی خود تماس بگیرید.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت رستوران یا کافه
اگر بلند پرواز هستید رویای نهایی شما ممکن است تأسیس یک اغذیه فروشی رستوران کوچک کافه یا رستورانی با خدمات کامل باشد. در حالیکه افتتاح یک رستوران یکی از چالش برانگیزترین ریسک دارترین و پرهزینه ترین ایده های کسب و کار کوچک است که در این فهرست قرار دارد درآمد این کار برای کسانی که آن را انجام می دهند می تواند بسیار زیاد باشد. اگر به دنبال گزینه امن تری برای شروع کار رستوران خود هستید افتتاح شعبه یکی از رستوران های زنجیره ای و کسب سود از یک برند از پیش شناخته شده را مدنظر قرار دهید.
 
مراقبت از حیوانات خانگی
برای علاقه مندان به حیوانات چیزی بهتر از وقت گذراندن با حیوانات خانگی نیست. تأمین بودجه برای شروع فعالیت مرکز مراقبت از حیوانات خانگی ممکن است مدتی زمان ببرد. بنابراین در ابتدا مخارج کلی خود را از طریق ارائه خدمات سیار کاهش دهید و مهارت ها و ابزارهای خود برای مراقبت از حیوانات را به منزل مشتریان خود ببرید. همچنین می توانید خدمات پیاده روی با سگ را به عنوان تکمیل کسب و کار مراقبتی خود ارائه کنید.
 
فروش محصولات ارگانیک
یک ایده کسب و کار کوچک برای افرادی که به کاشت و نگهداری گیاهان و درختان علاقه دارند برداشت محصولات ارگانیک از باغچه یا باغ و فروش آن در بازارهای محلی یا به صورت اینترنتی است. حتی اگر زمین بزرگی در اختیار ندارید می توانید این محصولات را با قیمتی کمتر از روستاییان بخرید و آن ها را به مغازه داران عرضه کنید.