انجمن های تخصصی  فلش خور
آلبوم موسیقی «چنگ حزین» به زودی منتشر می شود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: آهنگ و موسیقی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=26)
+--- موضوع: آلبوم موسیقی «چنگ حزین» به زودی منتشر می شود (/showthread.php?tid=273034)



آلبوم موسیقی «چنگ حزین» به زودی منتشر می شود - ƁяιƖƖιαηт - 11-02-2019

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آلبوم موسیقی «چنگ حزین» به زودی منتشر می شود 1

آلبوم موسیقی سنتی «چنگِ حزین» به آهنگسازی حسن کیانی نژاد و خوانندگی احمد بیرانوند با همکاری گروه موسیقی چکاد به زودی منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم موسیقی سنتی «چنگِ حزین» به آهنگسازی حسن کیانی نژاد، تنظیم علیرضا جواهری، خوانندگی احمد بیرانوند و همکاری گروه موسیقی «چکاد» به زودی منتشر می شود. قطعات این آلبوم در دستگاه نوا بوده و همگی برای آواز و گروه ساز های ایرانی تنظیم شده اند.

سه ضربی نوا برای گروه ساز های ایرانی، تصنیف «هجران» روی غزلی از حافظ ، تک نوازی نی در دستگاه نوا ، پنج ضربی نوا برای آواز و گروه و بر اساس غزلی از مولوی ، تک نوازی سه تار در دستگاه نوا و فرود به گوشۀ چهارباغ (در آواز ابوعطا) ، چهار باغ برای گروه و آواز و هم نوازی کمانچه بر اساس شعری از هاتف اصفهانی ، تک نوازی سنتور بر اساس گوشۀ چهارباغ و فرود به دستگاه نوا ، چهارمضراب نوا برای گروه و تصنیف «افلاکیان» بر اساس غزلی از رهی معیری آثاری هستند که در این آلبوم برای علاقه مندان موسیقی ایرانی عرضه شده است.

هوشنگ فراهانی نوازنده تار، سه تار، بم تار و رباب، حسن کیانی نژاد نوازنده نی، وحید رستگاری نوازنده بربط، هومان رومی نوازنده کمانچه و کمانچۀ آلتو و علیرضا جواهری نوازنده سنتور، تنبک و دف گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند. این در حالی است که صدا برداری و پالایش نهایی صوتی این اثر بر عهدۀ علیرضا جواهری بوده و یدالله تناور نیز به عنوان طراح و گرافیست با این مجموعه همکاری داشته است.