انجمن های تخصصی  فلش خور
رئیس جدید اتحادیه ناشران انتخاب شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: ادبیات (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+--- موضوع: رئیس جدید اتحادیه ناشران انتخاب شد (/showthread.php?tid=274013)



رئیس جدید اتحادیه ناشران انتخاب شد - ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ - 21-02-2019

رئیس جدید اتحادیه ناشران انتخاب شد 1


هومان حسن‌پور به‌عنوان رئیس جدید اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، جلسه تعیین سمت‌های اعضای هیئت‌مدیره جدید اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران امروز (دوشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه) برگزار شد؛ در این جلسه هومان حسن‌پور به عنوان رئیس انتخاب شد، همچنین محمود آموزگار به عنوان نایب‌رئیس اول و کاظم علمی به عنوان نایب‌رئیس دوم تعیین شدند.
حسن قربانی به عنوان خزانه‌دار و نسرین سیاح‌فر نیز به عنوان دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران انتخاب شدند. سیدرفیع احمد جواهری و محمدمهدی فخری‌زاده هم دیگر اعضای هیئت‌مدیره هستند.
چهاردهمین دوره انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران هفتم بهمن‌ماه برگزار شد. در این دوره ۱۲۰۳ نفر حائز شرایط رأی دادن شناخته شدند که از میان آن‌ها ۴۵۱ نفر در انتخابات شرکت کردند. بنا بر اعلام، ۴۴۸ رأی و ۳ رأی سفید برای هیئت‌مدیره ثبت شده است.
نتیجه انتخابات نیز به این شرح اعلام شد: کاظم علمی با ۳۴۷ رأی، محمود آموزگار با ۳۴۰ رأی، حسن قربانی با ۳۰۴ رأی، محمدمهدی فخری‌زاده با ۳۰۱ رأی، هومان حسن‌پور با ۳۰۰ رأی، نسرین سیاح‌فر با ۲۳۸ رأی و سیدرفیع احمدجواهری با ۲۷۷ رأی به عنوان اعضای هیئت‌مدیره و علی‌اکبر تورانیان با ۱۱۳ رأی، عبدالحمید سیاح با ۱۰۱ رأی و فرهاد تیمورزاده با ۵۷ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شدند.