انجمن های تخصصی  فلش خور
انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: ادبیات (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+--- موضوع: انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان (/showthread.php?tid=274015)



انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان - ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ - 21-02-2019

انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان 1

چاپ تازه کتاب «شگرف و شگفت» نوشته میرجلال‌الدین کزازی به همراه رمان «با چشم‌های بسته گذر کردم» نوشته مبینا منصور منتشر شده‌ است.
به گزارش ایسنا، چاپ تازه کتاب «شگرف و شگفت: جستارها و نوشتارهایی در فرهنگ و ادب ایران» نوشته میرجلال‌الدین کزازی در ۲۴۶ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۴,۵۰۰ تومان در نشر ترنگ عرضه شده است.
این کتاب پیش‌تر در نشر شورآفرین منتشر شده بود.
در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: دانای دادار را سپاس بی‌شمار که باری دیگر مرا از مهر و نواخت بسیار خویش بهره‌مند و برخوردار گردانید و توان آن ارزانی داشت که جُنگی از جستارها و نوشته‌هایم را در دفتری گرد آرم و فراپیش خوانندگان اندیشمند و سخن‌سنج و ادب‌دوست بگذارم، با این امید و آرمان که مگر خواندن آن‌ها این گرامیان فرهیخته را خوش و دلپسند بتواند افتاد و کلیدی کارآمد به دستشان بتواند داد تا درهایی تاکنون ناگشاده را از فرهنگ گران‌سنگ ایران و زبان دلاویز پارسی و ادب شگرف و شورانگیز آن بر روی خویش بتوانند گشاد؛ ادب و زبان و فرهنگی فسونبار و ماندگار که مایه نازش و سرافرازش هر ایرانی در پهنه گیتی است و پایگاه و پایبندان جاودانگی ایران، چونان بهینه‌بوم فرمند فرزانگی و فرهنگ و فرهیختگی.



انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان 1

همچنین رمان «با چشم‌های بسته گذر کردم» نوشته مبینا منصور در ۱۰۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۱۲,۵۰۰ تومان در نشر یادشده راهی بازار شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: آزادی برای آدم‌های ترسو نیست، عشق من! آزادی ورای ترس و وحشت از تنهایی بود و من بی‌جسارت، محکوم بودم به اسارت مادام‌العمر. صعود از پله‌های باریک و بلند، اسارت دوباره من بود؛ این صعود، سقوط ته‌مانده نجابت من بود به قعر چاه تباهی. و دری که باز می‌شد به روی اتاقی که هر گوشه و کنارش صدای خفه‌شده فریاد دختری رو دفن کرده بود؛ صدای فریاد از تحمل دست‌های حریص.

انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان 1