انجمن های تخصصی  فلش خور
انجمن موسیقی و دفتر آموزش وزارت ارشاد تفاهم‌نامه امضا کردند - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: آهنگ و موسیقی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=26)
+--- موضوع: انجمن موسیقی و دفتر آموزش وزارت ارشاد تفاهم‌نامه امضا کردند (/showthread.php?tid=275806)



انجمن موسیقی و دفتر آموزش وزارت ارشاد تفاهم‌نامه امضا کردند - ƁяιƖƖιαηт - 24-05-2019

انجمن موسیقی و دفتر آموزش وزارت ارشاد تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و انجمن موسیقی ایران امضا شد.

به نقل از روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با استناد بند الف ماده ۷ مصوبه ۴۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور افزایش کیفیت آموزش‌های هنری، ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، هنری، آموزشی و تحقیقاتی انجمن‌های تخصصی در ارتقای فعالیت‌های تخصصی آموزش موسیقی، تفاهم‌نامه همکاری دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و انجمن موسیقی ایران به امضا رسید.

استانداردسازی و ارتقای سطح دانش مدیران مسئول و مربیان آموزشگاه‌های آزاد موسیقی، امکان‌سنجی و آمایش سرزمینی آموزش موسیقی همچنین مکانیزه‌کردن فعالیت‌ها و ایجاد یک سامانه واحد الکترونیکی، ارزشیابی مستمر دستاوردهای آموزشی آموزشگاه‌های آزاد موسیقی کشور از اهداف این تفاهم نامه است.

به منظور برنامه‌ریزی و اجرای مفاد این تفاهم نامه، کمیته‌ای تخصصی و هنری متشکل از ۵ نفر که دو نفر نماینده از دفتر آموزش و دو نفر نماینده از انجمن موسیقی ایران و یک نفر نماینده به انتخاب دفتر آموزش از بین مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد موسیقی تشکیل خواهد شد.

تدوین شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی در موضوع تفاهم‌نامه و بررسی مفاد و تأیید هر یک از قراردادهای اجرایی در موضوع تفاهم نامه همچنین برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای اهداف تفاهم‌نامه در اجرای تصمیمات مشترک از وظایف این کمیته محسوب می‌شود.