انجمن های تخصصی  فلش خور
استخوان های این خانم جابه جا می شوند! (عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: استخوان های این خانم جابه جا می شوند! (عکس) (/showthread.php?tid=276207)



استخوان های این خانم جابه جا می شوند! (عکس) - ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ - 22-06-2019

استخوان های این خانم جابه جا می شوند! (عکس) 1

یوجو مدیوس˝ از بیماری نادری به نام EDS رنج می برد که باعث می شود استخوان ها نرمی خاصی داشته باشند و به آسانی از جای خود خارج شده و به اصطلاح معمول استخوان ها در می روند و نیاز به جا انداختن دوباره دارند.
 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استخوان های این خانم جابه جا می شوند! (عکس) 1

 
 باز کردن در خانه، رانندگی کردن، نقاشی کشیدن، غذا درست کردن، کار با رایانه و … همه از جمله مواردی است که ما روزانه انجام می دهیم اما همه این کارهای ساده برای یک مادر انگلیسی می تواند همراه با یک در رفتگی استخوانی باشد.
 
به گزارش ایران ناز این خانم 38 ساله تقریبا تمام استخوان های بدنش در رفته است و جای سالم در اسکلت بندی او وجود ندارد. او به خاطر این بیماری نادر مجبور است روزانه تا 10 بار درد در رفتن استخوان ها از جایشان را تحمل کند.
 
وی در مورد این بیماری می گوید:” به این بیماری عادت کرده ام و باید با آن زندگی کنم، گاهی اوقات به قدری سرگرم کار می شوم که حتی متوجه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در رفتگی استخوان  ها نیز نمی شوم و پس از چند ساعت دوباره آن را سر جایش بر می گردانم.” او بدترین در رفتگی را استخوان فکش می داند که به سبب آن چند ساعتی نمی توانست حتی صحبت کند.