انجمن های تخصصی  فلش خور
صحبت‌های کالدرون درباره دیدار با برانکو و حواشی مربوط به احمدزاده - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: صحبت‌های کالدرون درباره دیدار با برانکو و حواشی مربوط به احمدزاده (/showthread.php?tid=277192)



صحبت‌های کالدرون درباره دیدار با برانکو و حواشی مربوط به احمدزاده - AMIRMAHDI_AEZAZI - 11-09-2019

گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صحبت‌های کالدرون درباره دیدار با برانکو و حواشی مربوط به احمدزاده 1
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در خصوص شرایط فعلی تیمش گفت: ما چند بازیکن در تیم ملی داریم که دو نفر از آن‌ها برگشتند. امروز هم کمی در تمرینات شرکت می‌کنند. فردا دوباره تمرین می‌کنیم. بقیه بازیکنان فردا برمی‌گردند. شرایط تیم خوب است. یک بازی دوستانه مقابل سایپا کردیم. در مجموع راضی هستم. می‌دانیم که صنعت نفت تیم خوبی است. برای ما هر بازی فینال است و فینال را باید ببریم. بعد از بازی مقابل تراکتور باید این بازی را حتما ببریم.

کالدرون همچنین دیدار خود با برانکو ایوانکوویچ را اینطور توصیف کرد: مثل همه مربیان دیگر در مورد فوتبال صحبت کردیم. با برانکو هم در این مورد صحبت‌هایی داشتم. من از ایشان درباره فوتبال ایران پرسیدم و او هم از من درباره فوتبال در کشورهای عربی سوال کرد. او مربی خیلی خوبی است و صحبت دوستانه‌ای با هم داشتیم. من نیازی به صحبت درباره داربی با برانکو نداشتم. با توجه به تجربه‌ام داربی را می‌شناسم. داربی در همه کشورها مثل هم است.

سرمربی آرژانتینی قرمزها درباره حواشی پیرامون فرشاد احمدزاده هم گفت: احمدزاده یک آسیب دیدگی در پایش داشت و من به او استراحت دادم. در بازی برابر سایپا ۸۰ دقیقه بازی کرد و در حال بهتر شدن است. مطمئنا اگر مشکلی باشد شما متوجه می‌شوید. چنین مشکلی وجود نداشته است. در حال حاضر همه چیز خوب است.

او همچنین درباره مشکلات مالی خودش و اعضای تیم اینطور صحبت کرد: فکر می‌کنم که این مشکلات قبل از دربی حل می‌شوند. امیدوارم که زودتر این اتفاق بیفتد. من تمام سعیم را می‌کنم که تیم پیشرفت کند و به سطح مد نظرم برسد. تا امروز به این سطح نرسیده‌ایم. این وظیفه و کار من است. مشکلات مالی مربوط به باشگاه و رئیس باشگاه است.