انجمن های تخصصی  فلش خور
پائولو مالدینی و پسرش مبتلا به کرونا شدند (عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: پائولو مالدینی و پسرش مبتلا به کرونا شدند (عکس) (/showthread.php?tid=280174)



پائولو مالدینی و پسرش مبتلا به کرونا شدند (عکس) - ρσєѕɪ - 22-03-2020

پائولو مالدینی اسطوره فوتبال ایتالیا و پسرش به ویروس کرونا مبتلا شدند ! مردم ایتالیا با شنیدن این خبر شوکه شدند . به گزارش ایران ناز ویروس کرونا قربانیان زیادی در ایتالیا گرفته است. تست کرونای پائولو مالدینی ، اسطوره باشگاه میلان و پسرش دنیل مثبت شده است.



وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در کشور ایتالیا هر لحظه وخیم تر از قبل می شود. این کشور حالا به شکل عجیبی با این ویروس ترسناک دست و پنجه نرم می کند و روزانه تعداد زیادی جان خود را به خاطر ابتلا به کرونا از دست می دهند.



ویروس کرونا علاوه بر مردم عادی، فوتبالیست ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است. طی روزهای گذشته تست کرونای چند بازیکن حاضر در سری آ از جمله سه ستاره باشگاه یوونتوس یعنی دانیله روگانی، بلیز متویدی و در آخر پائولو دیبالا مثبت شد تا نگرانی ها به اوج خود برسد.
پائولو مالدینی و پسرش مبتلا به کرونا شدند (عکس) 1
حالا در همین رابطه دقایقی پیش باشگاه میلان به شکل رسمی اعلام کرد که اسطوره و مدیر فنی حال حاضر این باشگاه یعنی پائولو مالدینی به ویروس کرونا مبتلا شده است. همچنین تست کرونای پسر او یعنی دنیل مالدینی نیز مثبت شده تا بدشانسی های این اسطوره باشگاه میلان و فوتبال ایتالیا تکمیل شود.



لازم به ذکر است که دنیل مالدینی اخیراً به تیم اصلی میلان پیوسته بود.