انجمن های تخصصی  فلش خور
فیلم ترسناک « دیگران » بازسازی خواهد شد! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: فیلم ترسناک « دیگران » بازسازی خواهد شد! (/showthread.php?tid=281146)



فیلم ترسناک « دیگران » بازسازی خواهد شد! - کــــــــــⓐرمَن - 10-04-2020

فیلم ترسناک « دیگران » بازسازی خواهد شد! 1
به فاصله‌ی یک روز پس از انتشار گزارش بازسازی "شب شکارچی" ساخته‌ی "چارلز لاتن" توسط استودیوی یونیورسال، اعلام شد که فیلم ترسناک کلاسیک "دیگران" (The Other) به کارگردانی "الخاندرو آمنابار" بازسازی می‌شود. استودیوی لس‌آنجلسی "سنشنت اینترتینمنت" امتیاز پخش بازسازی "دیگران" با بازی "نیکل کیدمن" که در سال ۲۰۰۱ بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فروخت را به دست آورد.


"دیگران" یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های ترسناک قرن بیست‌ و یکم است که برای کیدمن نامزدی گلدن گلوب و بفتای بهترین بازیگر زن را در پی داشت. یک-سوم پایانی این فیلم یکی از بهت‌آورترین لحظات تاریخ ژانر وحشت بود.


به نقل از ۳۰نما، "دیگران" آمنابار داستانی در سال ۱۹۴۵ در مورد یک مادر و دو فرزندش روایت می‌کرد که به نور حساسیت داشتند و روزهای‌شان را درون خانه‌ی تاریک خود می‌گذراندند. این مادر باید از فرزندانش در مقابل سه غریبه‌ای که از راه می‌رسیدند محافظت می‌کرد. "فایونولا فلنگان" و "کریستفر اکلستن" دیگر بازیگران آن فیلم بودند. بازسازی استودیوی سنشنت از هم اکنون توجه بازیگران طراز اول هالیوود را جلب کرده است.


یکی از تهیه‌کنندگان بازسازی "رنی تب" است که می‌گوید: "کار بر روی فیلم ترسناک محبوبم "دیگران" و بازسازی آن برای مخاطبین جدید باعث افتخار است. کمی عجیب و ترسناک است که ما همزمان با شرایط حاکم بر جهان این فیلم را می‌سازیم: بدبینی، قرنطینه‌های خانگی و ترس و البته میل شدید به مراقبت از خود و فرزندانمان در برابر آسیب. سعی می‌کنیم لایه‌های مخفی شخصیت "گریس" رنج‌ها و وسوسه‌هایش برای بینندگان قابل درک بود را تشریح کنیم."