انجمن های تخصصی  فلش خور
بهترین بازی‌های دو‌نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: بازی های رایانه ای (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- انجمن: بازی های آنلاین و تحت شبکه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- موضوع: بهترین بازی‌های دو‌نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید (/showthread.php?tid=282752)



بهترین بازی‌های دو‌نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید - roya.moghadami - 27-04-2020

بازی‌های آنلاین چند نفره سرگرم کننده هستند، اما هیچ چیز لذت بخش‌تر از یک تجربه co-op خانگی نیست. ما در ادامه به معرفی بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین خواهیم پرداخت که البته به صورت آنلاین هم می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

با اینکه بسیاری معتقد هستند که دوره بازی‌های دو نفره به اتمام رسیده است، اما هنوز هم گزینه‌های جذابی پیش روی شما قرار دارند که می‌توانید در کنار دوستانتان انجام دهید یا حتی آن‌ها را به صورت آنلاین تجربه کنید.

بازی‌های این لیست از پلتفرم‌های مختلف انتخاب شده‌اند و ترد پارتی هستند. تلاش کردیم تا عناوین انحصاری را در این فهرست قرار ندهیم و به همین دلیل، آثار دو نفره محبوبی همچون Super Smash Bros. Ultimate و ماریو پارتی در این مطلب معرفی نشده‌اند.

در این آثار می‌توانید با دوستانتان همکاری کنید یا حتی به رقابت بپردازید و به چیزی بیشتر از یک تلویزیون نیاز نخواهید داشت.

بازی Castle Crashers Remastered

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

بازی کسل کرشرز برای مدتی کوتاه، انحصاری کنسول ایکس باکس ۳۶۰ بود، اما حالا نسخه اصلی و بازسازی آن برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده است تا همگان بتوانند از آن لذت ببرند. این بازی شبه آرکید مبارزه‌ای در مورد یک گروه از شوالیه‌ها است که سفری پرماجرا را آغاز می‌کنند تا چند پرنسس را از دست نیرو‌های شیطانی نجات دهند. بازی دارای طرح هنری خاص خود بوده و طنز جالبی در آن پیدا می‌شود. نکته بامزه دیگر این است که در انتهای بعضی از مراحل، باید به مبارزه با دوستان خود بپردازید و برای رسیدن به یک شاهزاده با دوست نزدیکتان رقابت کنید. مواظب باشید که دوستی‌هایتان خراب نشود!

سری بازی‌های LEGO

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

همه بازی‌های لگو (حداقل نسخه‌های اصلی) دارای ویژگی کو-آپ و اسپلیت اسکرین هستند. این بازی‌ها دارای پازل‌های ساده‌ای بوده و سیستم مبارزه آسانی دارند. مجموعه لگو شاید برای بسیاری از افراد، چندان جذاب به نظر نرسد، اما دارای طنز جالبی است و شما می‌توانید نسخه لگویی شخصیت‌های محبوبتان را ملاقات کنید. نکات مثبت و منفی زیادی در این سری بازی وجود دارد، اما لگو بتمن دارای شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای بوده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. همه بازی‌های دو نفره نباید به دعوا و قهر منجر شوند، این طور نیست؟

بازی Overcooked / Overcooked ۲

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

اما اگر می‌خواهید تنفر را حس کنید، سری بازی اور کوکد، مناسب‌ترین گزینه از این فهرست بهترین بازی‌های دو نفره است. هر دو بازی آن قدر ویژگی‌های خوب دارند که به صورت جداگانه در این لیست قرار بگیرند، اما در مجموع، به یکدیگر شبیه هستند. شما و دوستانتان باید در یک رستوران شلوغ، آشپزی کنید و انواع چالش‌ها و سفارش‌های پیچیده در مسیر شما قرار می‌گیرد. از آن بدتر، همکاری با دوستانتان است که چندان آسان نخواهد بود.

بازی Overcooked سختی‌های خاص خود را دارد، اما موفقیت در آن غیرممکن نیست. اگر هوشیار نباشید، ممکن است دوستی‌های شما به خطر بیفتد و حتی برای مدتی با دوست نزدیکتان صحبت نکنید! این تنها یک بازی است پس تلاش کنید تا کنترل خود را از دست ندهید.

بازی Lovers In A Dangerous Spacetime

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

یک بازی دیگر که ممکن است به بر هم خوردن دوستی‌ها بینجامد. در بازی Lovers in a Dangerous Spacetime، یک نیروی شیطانی قصد نابودی عشق را دارد و شما در کنار دوستانتان باید خرگوش‌های فضایی زندانی را نجات دهید. برای موفقیت در بازی، باید هماهنگی زیادی بین شما و دوستانتان برقرار باشد و کمی سهل انگاری باعث شکست شما خواهد شد. بازیکنان می‌توانند وظیفه هدایت سفینه فضایی، اسلحه‌ها و دیگر بخش‌ها را بر عهده بگیرند و اگر همه کار‌ها را درست انجام دهید، می‌توانید عشق را به کهکشان بازگردانید.

بازی Jackbox

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

سری بازی جک باکس دارای شش کالکشن مختلف است که هر کدام، گزینه‌های سرگرمی متفاوتی را پیش روی شما قرار می‌دهند. با اینکه بعضی از بازی‌ها سخت‌تر از آن هستند که سرگرم کننده باشند، اما بازی‌های بامزه‌ای هم در این مجموعه پیدا می‌شود که تجربه آن‌ها در کنار دوستان، جالب توجه خواهد بود. شما می‌توانید این بازی را هشت نفره انجام دهید و از آنجایی که به جای کنترلر، بازی با تلفن‌های هوشمند قابل انجام است، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای دسته نخواهید داشت.

بازی Jackbox کمترین شباهت را به یک بازی ویدیویی داشته و بیشتر شبیه به بازی‌های تخته‌ای است و برای مخاطبان بزرگسال توصیه می‌شود.

بازی Borderlands ۳

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

بازی بوردلندز ۳ شاید بهترین قسمت از این مجموعه به حساب نیاید، اما از نظر شوتینگ و لوت، یکی از بهترین بازی‌های دو نفره الی چهار نفره است و همانند قسمت‌های قبلی، انجام آن در کنار دوستان، بیشترین لذت را خواهد داشت. قسمت سوم دارای داستان قدرتمندی نیست و جوک‌های آن پس از مدتی خسته کننده می‌شود، اما گیم پلی بازی کاملا راضی کننده است و شما را به انجام دوباره و دوباره بازی ترغیب می‌کند. اتفاق خوب دیگر این است که هر بازیکن، لوت خاص خود را می‌گیرد؛ پس دیگر لازم نیست که برای چند اسلحه جذاب با دوستانتان مشاجره کنید.

اما اگر به هر دلیلی شانس تجربه این بازی را ندارید (برای مثال قیمت بالای آن)، می‌توانید به سراغ قسمت دوم بروید که آن هم دارای صد‌ها ساعت محتوا است و می‌تواند حسابی وقت شما و دوستانتان را پر کند. یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم که انجام سری بازی‌های بوردرلندز به صورت دو نفره یا چهار نفره، بیشترین لذت را دارد و حتی اگر از گرافیک سل شید آن خوشتان نمی‌آید، کافی است کمی در دنیای بازی وقت بگذرانید تا مجذوب آن شوید.

بازی Minecraft

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

ماینکرفت یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است و اتفاق عجیبی نیست که آن را در فهرست بهترین بازی‌های دو نفره نیز مشاهده کنید. تمامی نسخه‌های کنسولی دارای ویژگی اسپلیت اسکرین هستند و شما می‌توانید در کنار دوستتان به ساخت و ساز و بقا بپردازید. از حالت Creative تا حالت Survival، بازی Minecraft به هر آنچه که دوست دارید، تبدیل می‌شود و هر نوع مخاطبی را می‌تواند جذب کند.

بازی Towerfall Ascension

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

بازی تاور فال، یک اثر دوبعدی شبه بتل رویال با گرافیک پیکسلی است که در آن با تیرکمان به رقبا شلیک می‌کنید. ریتم بازی بسیار سریع است و تعلیق زیادی به شما و دوستانتان تزریق می‌کند، چیزی شبیه به Super Smash Bros. مسابقات با سرعت بالا انجام می‌شوند و گیم پلی در مجموع آسان است.

شاید Towerfall در نگاه اول چندان جذاب به نظر نرسد، اما از تجربه آن پشیمان نخواهید شد. این بازی به خاطر تنوع در گیم پلی می‌تواند حتی پس از ساعت‌ها بازی کردن، همچنان تجربه تازه‌ای برای شما به ارمغان بیاورد و مکان مناسبی برای انتقام گرفتن از دوستان است.

بازی Rocket League

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

بازی راکت لیگ شاید دیگر به اندازه گذشته محبوب نباشد، اما هنوز هم تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیزی ارائه می‌دهد. مهم نیست که در بخش کژوال یا مسابقه‌ای بازی می‌کنید، Rocket League نفس گیر و بامزه است.

در این بازی، شما با ماشین، فوتبال بازی می‌کنید و کافی است کمی در بازی وقت بگذرانید تا ببینید این ایده تا چه اندازه خوب از کار در آمده است. البته برای موفقیت در این بازی، به مهارت نیاز دارید و رقبای قدرتمندی پیش روی شما قرار خواهند گرفت. ذات رقابتی بازی باعث شده تا تازه کار‌ها و حرفه‌ای‌ها به سوی آن جذب شوند و هر لحظه باید منتظر یک اتفاق شوک برانگیز یا دیوانه‌وار باشید.

بازی Diablo III

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

دیابلو ۳ شاید بهترین قسمت این مجموعه نباشد، اما هنوز هم یک سر و گردن از اکثر آثار مشابه بالاتر است و می‌تواند لحظات بی‌نظیری را برای شما و دوستانتان خلق کند. شما می‌توانید بر روی یک کنسول، همراه با سه بازیکن دیگر بازی کنید، به تاخت و تاز دشمنان بپردازید و لوت یا طلا جمع آوری کنید.

شاید بازی Diablo III برای بازیکنان غیرحرفه‌ای، گزینه مناسبی نباشد، اما اگر دوستان شما مشکلی با آثار نسبتا پیچیده و استراتژیک ندارند، دیابلو به یکی از خاطره انگیزترین تجربه‌های زندگی شما تبدیل خواهد شد. البته اگر دوست شما تازه کار است، باید ساعت‌ها وقت صرف کرده و همه چیز را به او آموزش دهید که چالش‌های خود را دارد. همانند بوردرلندز ۳، این بازی دارای لوت اختصاصی برای هر بازیکن است، پس دعوایی بر سر لوت‌های کمیاب نخواهید داشت.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

مجموعه خاطره انگیز کرش هنوز هم همان حس و حال دوران کودکی شما را دارد و همان حس رقابت را در شما و دوستانتان زنده می‌کند. در این سه گانه بازسازی شما می‌توانید شخصیت خود را انتخاب کرده و با دوستانتان مسابقه دهید. مسابقه‌ای که در آن باید با موانعی که دوستانتان در جلوی راه شما قرار می‌دهند، دست و پنجه نرم کرده و البته در مقابل، برای آن‌ها تله بگذارید. بازی دارای بخش‌های دیگری نیز هست که هر کدام، لذت خاص خود را دارند. اگر به دنبال یک اثر آشنا هستید که هم دوستانتان را ادب کنید و هم به دوران کودکی بازگردید، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy انتخاب اول و آخر شما است.

بازی rayman

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

rayman یک بازی زیبا، پر هیجان، طنز و شادی آور می‌باشد که بازی کردن آن هر از چند گاهی شما را از خشونت بازی‌های کامپیوتری دور میکند و با القای انرژی مثبت روحیه شما را تقویت میکند. قطعا در شروع بازی به کیفیت بالا و جذابیت‌های گرافیکی این بازی پی خواهید برد. ولی رنگ‌های بسیار روشن در این بازی باعث اذیت شدن چشم و گم کردن کاراکتر در برخی مراحل می‌شود. بازی ای که سال هاست تولید میشود و باعث آمدن رنگ و جذابیت به بازی های کامپیوتری شده است را برای تمامی سنین پیشنهاد می‌کنیم.

بازی A Way Out

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

a way out یک بازی اکشن است که توسط استودیوی hazelight توسعه داده شده‌است. این بازی دومین بازی ساختهش ده توسط جوزف فارس به‌حساب می‌آید. این بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که نمی‌توانید آن را به‌صورت تکی بازی کنید اما به گفته کارگردان اگر این بازی را به‌صورت قانونی بخرید یک کد به نام friend pass در اختیارتان قرار می‌گیرد و هم‌تیمی شما می‌تواند بلافاصله آن را به‌صورت رایگان دانلود کند.

نظر شما در رابطه با این فهرست از بهترین بازی‌های دو نفره چیست؟ بازی محبوب دو نفره شما کدام است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


RE: بهترین بازی‌های دو‌نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید - thug life - 27-04-2020

ممنون
خودت بازیشان کردی؟
کدامشان باحال تره؟☻


RE: بهترین بازی‌های دو‌نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید - roya.moghadami - 17-05-2020

(27-04-2020، 12:16)thug life نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ممنون
خودت بازیشان کردی؟
کدامشان باحال تره؟☻

همشونو بازی کن Blush