انجمن های تخصصی  فلش خور
از سرگیری تمرینات ورزشی در ایتالیا از نیمه اردیبهشت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: از سرگیری تمرینات ورزشی در ایتالیا از نیمه اردیبهشت (/showthread.php?tid=282798)



از سرگیری تمرینات ورزشی در ایتالیا از نیمه اردیبهشت - ρσєѕɪ - 27-04-2020

از سرگیری تمرینات ورزشی در ایتالیا از نیمه اردیبهشت 1

ورزشکاران ایتالیایی می‌توانند از چهارم می (۱۵ اردیبهشت) به‌صورت انفرادی تمرین کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی‌ساکر، ایتالیا برای پایان دادن به قرنطینه وارد فاز جدیدی شد. جوزپه کونته، نخست‌وزیر این کشور اعلام کرد که از چهارم می (۱۵ اردیبهشت) ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند به صورت فردی تمرین کنند.

بر این اساس، انتظار می‌رود که نخستین تمرینات تیم‌ها از دوشنبه هفته آینده آغاز شود و در صورت خوب بودن شرایط، تمرین‌های گروهی از هجدهم می (۲۹ اردیبهشت) انجام شود.

کونته گفت: "من فوتبال را دوست دارم و زندگی کردن بدون سری‌آ برایم عجیب بود، اما این اتفاق رخ داد." با این حال نخست‌وزیر ایتالیا به تاریخ از سرگیری بازی‌ها اشاره نکرد.

به نظر می‌رسد فراگیری کووید-۱۹ در این کشور اروپایی به پایان رسیده است. کم‌کم باید منتظر شروع سری‌آ بود. البته بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

اظهارات کونته باعث شگفتی فدراسیون فوتبال ایتالیا شد. این سازمان تصور می‌کرد فوتبال در این کشور حداقل تا دوم آگوست متوقف خواهد بود.

از طرفی مردم ایتالیا از چهارم ماه می، می‌توانند به پارک‌ها دسترسی داشته باشند، با خانواده‌ها ملاقات کنند، در مراسم خاکسپاری شرکت کنند و رستوران‌ها باز می‌شوند. هجدهم می درهای موزه‌ها و کتابخانه‌ها نیز باز می‌شود.