انجمن های تخصصی  فلش خور
۱۵ استودیوی یوبیسافت روی Assassin’s Creed Valhalla کار کرده‌اند - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: ۱۵ استودیوی یوبیسافت روی Assassin’s Creed Valhalla کار کرده‌اند (/showthread.php?tid=283147)



۱۵ استودیوی یوبیسافت روی Assassin’s Creed Valhalla کار کرده‌اند - ♥Nastaran♥ - 30-04-2020

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۱۵ استودیوی یوبیسافت روی Assassin’s Creed Valhalla کار کرده‌اند 1


دیروز پس از یک لایواستریم هفت ساعته که در آن Boss Logic یک تصویر هنری بسیار زیبا از بازی خلق کرد، Assassin’s Creed Valhalla به طور رسمی معرفی شد. پس از این استریم، یوبیسافت مونترال در یک توییت از تعداد استودیوهایی که روی این پروژه کار کرده‌اند رونمایی کرد. این توییت به شرح زیر است:

هیجان‌انگیز است! یک تبریک جانانه به جنگجویان استودیویمان به خاطر تمام کار خوب و اشتیاقی که برای آن معرفی به خرج دادند. ما همچنین می‌خواهیم از ۱۴ استودیوی دیگر سرتاسر جهان تشکر کنیم. خودتان می‌دانید که کی هستید و ما قدردان زحماتتان هستیم!

این توییت به نظر می‌رسد که استودیوی مونترال به عنوان سازنده اصلی در این پروژه حضور دارد و ۱۴ استودیوی نامعلوم دیگر هم به آن‌ها کمک کرده‌اند. این که ۱۵ استودیو روی این بازی کار کرده‌اند می‌تواند بسیار جالب باشد. به خاطر داشته باشید که Assassin’s Creed Odyssey، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی که تاکنون وجود داشته، با همکاری ۸ استودیو ساخته شده است.

در حال حاضر، تنها چیزی که از بازی می‌دانیم حال و هوای وایکینگی‌اش است که لیک‌های مختلف هم در گذشته به مراتب به آن اشاره کرده بودند. یوبیسافت وعده داده که ساعت ۱۹:۳۰ امروز شاهد اولین تریلر رسمی بازی خواهیم بود. تریلری که طبق گفته‌ها، قرار است چهار دقیقه به طول انجامد. البته جیسون شرایر، خبرنگار سابق کوتاکو، ادعا کرده که گیم پلی بازی هفته آینده نشان داده خواهد شد.