انجمن های تخصصی  فلش خور
معرفی سریال شهرزاد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: معرفی سریال شهرزاد (/showthread.php?tid=285277)



معرفی سریال شهرزاد - ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ - 26-05-2020

معرفی سریال شهرزاد 1

سریال شهرزاد یکی از بهترین سریال های ایرانی است که می‌توانید ببینید، این مجموعه از سال 94 در شبکه نمایش خانگی کار خود را آغاز کرد و در خرداد سال 1397 پایان یافت این سریال درام- عاشقانه توانست مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورد.

شهرزاد عنوان پر هزینه‌ترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است و از مطرح‌ترین بازیگران سینما و تلوزیون در مجموعه‌ی خود بهره برده است.

شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و با حضور بازیگرانی هم‌چون علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار همراه بوده است.

داستان این فیلم در مورد شهرزاد و فرهاد است که بسیار به هم علاقه‌مندند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند پدر این دو جوان هر دو از زیر دستان فرد با نفوذی به نام بزرگ آقا هستند، دختر بزرگ آقا با پسری به نام قباد ازدواج کرده است که این ازدواج بیشتر به صورت اجباری بود و قباد از آن راضی نیست، طی اتفاقاتی فرهاد در یک درگیری متهم به قتل می‌شود و پس از آن حکم تیر باران برای او بریده می‌شود.

بزرگ آقا برای نجات فرهاد از این ماجرا درخواست می‌کند که شهرزاد را به عقد قباد درآورد و این شروع ماجرای درام و عاشقانه‌ی شهرزاد است.