انجمن های تخصصی  فلش خور
فینالیست «عصر جدید» در تدارک انتشار آلبوم موسیقی! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: آهنگ و موسیقی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=26)
+--- موضوع: فینالیست «عصر جدید» در تدارک انتشار آلبوم موسیقی! (/showthread.php?tid=286303)



فینالیست «عصر جدید» در تدارک انتشار آلبوم موسیقی! - Ɗєя_Mσηɗ - 15-06-2020

فینالیست «عصر جدید» در تدارک انتشار آلبوم موسیقی!

فینالیست برنامه استعدادیابی تلویزیون از مدتی قبل در تدارک انتشار آلبوم موسیقی است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فینالیست «عصر جدید» در تدارک انتشار آلبوم موسیقی! 1


به گزارش افکارنیوز، محمد عبداللهی مدیر برنامه پارسا خائف و مدیر تولید اولین آلبوم او، درباره آخرین وضعیت تولید آلبوم این خواننده نوجوان گفت: آلبوم پارسا خائف فینالیست بزرگترین برنامه‌ تلویزیونی استعدادیابی کشور که مراحل اجرایی‌اش از زمستان ۹۸ با آهنگسازی مهیار علیزاده آغاز شد، هم‌اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: در آلبوم پارسا، علاوه بر قطعات فارسی که در آن‌ها از اشعار شاعرانی چون حضرت مولانا و اساتیدی نظیر استاد هوشنگ ابتهاج و محمدعلی بهمنی بهره برده ایم، دو قطعه فولکلوریک ترکی نیز با تنظیم و نگاه متفاوت مهیار علیزاده وجود دارد.


او اظهار کرد: ضبط صدای خواننده و ساز‌های مورد استفاده در آلبوم به اتمام رسیده است و در صورتی که کار‌ها به همین منوال ادامه پیدا کند، امیدواریم در فصل آتی شاهد انتشار اولین آلبوم پارسا خائف باشیم. پس از گفت و گو با ناشر‌های متعدد، سرانجام ناشر مدنظر برای این آلبوم انتخاب شد و اشعار به منظور اخذ مجوز در اختیار ناشر قرار گرفت.


عبداللهی درباره انگیزه انتشار آلبوم در شرایط کنونی گفت: واضح است که انتشار آلبوم در بازار کنونی کشور، از مناظر مختلفی حتی برای اساتیدِ فن نیز چالش‌برانگیز است. ما هم با علم به این موضوع که از طریق مشورت‌های فراوان با بزرگان موسیقی حاصل شده است، در نهایت تصمیم گرفتیم با توجه به پیش‌بینی رسیدن به اواخر عمرِ قالبی به نام "آلبوم" در بازار موسیقی، آلبومی را از صدای کنونی پارسا که مخاطب و خواننده هر دو با آن صدا همدیگر را شناخته و خاطره ساخته‌اند، به یادگار ثبت کنیم. کاری که از هر جهت، به عنوان پله‌ اول دشوار بود، ولی امید است با دقت و وسواس فراوانی که به همراه آهنگساز این اثر، مهیار علیزاده عزیز در تمامی ابعاد این آلبوم به خرج داده‌ایم، نتیجه‌ این تلاش‌ها به مذاق مخاطبان موسیقی فاخر شیرین بیاید.


وی در خصوص اجرا‌های پارسا خائف نیز گفت: به جرأت می‌توانم ادعا کنم بالای ۹۰ درصد درخواست‌های قابل تأمل برای اجرای پارسا در سال گذشته را با مشورت اساتید و خانواده‌اش به طرق مختلف رد کردیم تا پارسا در مسیر صحیح آموزش به حرکت خود ادامه دهد. هر چند که برخی از این درخواست‌ها، مبالغ نامتعارف و اغوا کننده‌ای نیز در برداشتند، ولی آنچه در پس حواشی مِه‌اندود واقعیت دارد، این است که ما در تمامی این مسیر برای خودمان خط قرمز داشته‌ایم و آن خط چیزی جز خیر و صلاح اخلاقی و حرفه‌ای پارسا و پاسخی متفکرانه به این پرسش «که اکنون حرکت درست کدام است؟» نبوده؛ خط قرمزی که هیچ‌گاه نفع مادی توانِ پاک کردن آن را نداشته است.


مدیر برنامه‌ پارسا خائف بیان کرد: پارسا در این سن کم با وقایع و اتفاقات مثبت و منفی بسیاری مواجه شده که به لطف پروردگار و با کمک اندک دلسوزان کاربلد موجودی که در عمل پایِ کار بودند و نه فقط در شعار و نمایش و چیزی برای خودشان و اسم و رسمشان نمی‌خواستند و هدفی جز کمک به پرورش صحیح یک استعداد نداشتند، سعی کردیم تمامی این چالش‌ها را با کمترین صدمات و ناملایمات پشت سر بگذاریم و از تجربه‌های گاه غیرقابل بیان، ره‌توشه‌ای برداریم برای ادامه‌ این مسیر صعب‌العبور.


وی افزود: علاوه بر آموزش که بیشترین وقت روزانه‌ پارسا را در برمی‌گیرد، در حال حاضر پارسا به یک سیر مطالعاتی در زمینه‌ ادبیات و تاریخ، صداسازی با استاد حمیدرضا نوربخش و در بخش ردیف‌های موسیقی با استاد حسین علیشاپور و همچنین یادگیری هرچه بیشتر ساز تخصصی خود، با استاد میلاد محمدی به فراگیری سه تار می‌پردازد.


مدیر تولید اولین آلبوم پارسا خائف در پایان ابراز کرد: با توجه به تجربه‌ عملی تولید تک آهنگ‌های «سرخی سیب» و «خیال تو» در طول یک سال گذشته و مشاهده‌ مشقت‌ها و هزینه‌هایی خارج از توان‌ ما برای ساخت یک قطعه هنری فاخر و مستقل، بر آن شدیم تا علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها، اثر قابل توجهی تولید کنیم و برای مدیریت هزینه‌های تولید و انتشار آلبومی در خور و شایسته، از ابتدا به دنبال جذب و انتخاب اسپانسری مناسب بوده ایم که از نگاه فرهنگی، هنری و حمایتی لازم برای شروع کار یک هنرمند نوجوان برخوردار باشد. در این زمینه به توافقاتی نیز رسیده‌ایم و امیدواریم مراحل پایانی آلبوم را به سرانجام برسانیم و در نیمه اول سال ۹۹ آن را به یادگار، تقدیم ذائقه‌ خوشِ هم‌میهنان عزیزمان کنیم.