انجمن های تخصصی  فلش خور
اتاق خبر ! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: اتاق خبر ! (/showthread.php?tid=286671)

صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23


اتاق خبر ! - Mσηѕтєя Gιяℓ - 19-06-2014

با سلام!


لطفا اخباری که ارزش تاپیک زدن ندارن دراینجا قرار دهید..


قوانین:
اسپم ندین 


تشکر!


RE: ♦♦♦♦ اتاق خبر ♦♦♦♦ - S R U H - 10-07-2014

انفجار در معدن گرانیت اردکان

فرمانده انتظامی استان یزد از وقوع حادثه انفجار در معدن گرانیت اردکان خبر داد و گفت: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند.

به گزارش «تابناک»، ایرج کاکاوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از معدن گرانیت اردکان اظهار داشت: حادثه انفجار معدن سنگ گرانیت شهرستان اردکان استان یزد پنج کارگر این معدن را مجروح و روانه بیمارستان کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام وقوع این انفجار، ماموران انتظامی و امدادگران در محل حادثه حاضر شدند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه، پنج نفر از کارگران معدن به علت سوختگی شدید دچار جراحت‌های جدی شدند که با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به علت این حادثه عنوان کرد: یکی از کارگران برای جابه‌جا کردن وسیله‌ای وارد انبار معدن شده و اقدام به روشن کردن سیگار کرده است که به دلیل وجود 100 کیلوگرم گوگرد و زغال نرم شده در محل انبار، انفجار بسیار مهیبی رخ داده است.

کاکاوند در گفتگو با فارس بیان کرد: چهار کارگر دیگر نیز در انبار حضور داشته‌اند که این انفجار آنها را نیز به شدت دچار سوختگی کرده است.

وی با بیان اینکه موضوع انفجار معدن با حضور مقامات قضایی در دست بررسی بیشتر است، بیان کرد: حال مجروحان حادثه نیز تا اندازه‌ای وخیم است.

معدن گرانیت در فاصله 80 کیلومتری شهرستان اردکان قرار گرفته است.



RE: ♦♦♦♦ اتاق خبر ♦♦♦♦ - tyjtfhdhr - 14-07-2014

رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر انگلیس برنامه هسته‌ای ایران،‌تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر انگلیس یکشنبه شب در مورد موضوعات مختلف از جمله برنامه هسته‌ای ایران و روند پیشرفت مذاکرات کنونی،‌تلفنی گفت‌وگو کردند.



RE: ♦♦♦♦ اتاق خبر ♦♦♦♦ - behnaz99 - 18-07-2014

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرانس کانوی 27 و دین گوردون 47 ساله زنان منطقه "آناهیم" را که پس از ربودن و تعرض جنسی وحشیانه به قتل می‌رساندند در یک عملیات توسط پلیس دستگیر شدند.
 
آنان زنان بین 20 تا 34 ساله را پس از شناسایی و فریفتن، به محل جمع‌آوری زباله‌ها در آناهیم منتقل و پس از انجام اعمال وقیحانه خود آنان را به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رساندند.
 
تاکنون پلیس موفق به کشف چهار جسد شده و بنا بر عقیده پلیس، قربانیان بیشتری در این پرونده وجود دارد که دو متهم اصلی پرونده از گفتن حقیقت سر باز زده‌اند و خود را بی‌گناه می‌دانند، تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

مرگ دردناک مامور انتظامی توسط همکارش
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از شرق، 20 بهمن سال گذشته صدای شلیک گلوله‌ای در افسر نگهبانی یکی از کلانتری‌های تهران به گوش رسید و بلافاصله ماموران حاضر در محل خود را به محل کار افسر نگهبانی رساندند و با جسد همکارشان روبه‌‌رو شدند. وقتی ماموران اورژانس به محل رسیدند مرگ مامور را تایید کردند و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.
 
ضارب که خودش از افسران پلیس بود بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او شلیک به سمت همکارش را یک تصادف توصیف کرد و گفت: «روز قبل از حادثه برای تحویل پست آمدم و پست را تحویل گرفتم تا صبح در اتاق افسر نگهبانی آماده‌باش بودم. حدود ساعت هفت‌صبح که با من تماسی گرفته ‌شد و خواستند گزارش انبار اسلحه را بدهم یادم افتاد اسلحه را بازبینی نکرده‌ام بلافاصله به انبار رفتم. یک سلاح را قبلا تحویل نگرفته ‌بودم آن را گرفتم و در حال چک‌کردن تفنگ بودم لوله سلاح را به سمت کمد گرفته‌ بودم، گلنگدن را کشیدم و در همین حین همکارم ایستاد و همزمان تیر شلیک شد و به سر او برخورد کرد. من خصومتی با او نداشتم و هیچ دلیلی وجود نداشت که بخواهم او را بکشم و شلیک به سمت او کاملا اتفاقی بود.
 
متخصصان اسلحه‌شناسی با توجه به ادعای این مرد به دستور بازپرس سلاح موردنظر را بررسی کردند و مشخص شد سلاح سالم است و اگر به عمد به ماشه فشار وارد نمی‌شد امکان شلیک وجود نداشت. همچنین تحقیقات از همکاران متهم و مقتول نیز انجام گرفت و باوجود اینکه آنها هم تایید کردند خصومتی بین این دو نبود اما متهم در مورد نظریه کارشناسان اسلحه توضیحی نداشت.
 
با توجه به شکایت اولیای‌دم، نظریه کارشناسان اسلحه و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده‌ شد این در حالی است که متهم تاکید دارد عمدی در کار نبود و هیچ مشکلی با همکارش نداشت که بخواهد گلوله را مستقیم و آن هم در محل کارش به او شلیک کند.
این پرونده به زودی در شعبه113 دادگاه کیفری‌ استان تهران رسیدگی می‌شود.



زني كه به خاطر انتشار اخبار ضد مافيايي به طرز وحشتناکی به قتل رسید + عکس +18 - ✘dead~G!ฯГ✘ - 28-07-2014

به گزارش پرداد و به نقل از ام اس ان :: پليس مكزيك روز شنبه گذشته بدن يك زن را در حاليكه سرش از تنش جدا شده بود در يك شهر مرزي پيدا كرد. دركنار او يك يادداشت دستنويس پيدا شد كه اذعان ميكرد:" اين زن در تلافي مطالبي كه روي يك سايت اجتماعي گذاشته است كشته شده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اتاق خبر ! 1
اين سومين كشتار وحشتناك در اين ماه است كه در آن مردم بيگناه به خاطر افشا گريهاي ضد كارتل مواد مخدر در سايتهاي اينترنتي كشته ميشوند
اين زن به خاطر نوشته هايش در يك سايت اجتماعي توسط كارتل ها كشته است هنوز مشخص نشده است كه مافياي مواد مخدر چگونه توانسته اند از نام كاربري وي در اين سايت  پي به هويت اصلي او ببرند.



RE: ♦♦♦♦ اتاق خبر ♦♦♦♦ - ✘PETER✘ - 04-10-2014

۵ درگیری شدید ناو نداجا با دزدان دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش از وقوع پنج مورد درگیری شدید ناوگروه سی‌ام با دزدان دریایی خبر داد.
به گزارش جهان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری امروز در گفت‌وگو با فارس؛ با اشاره به بازگشت ناوگروه سی‌ام از ماموریت اظهار کرد: ناوگروه مذکور ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفته جاری وارد بندرعباس شد.

وی به مراسم استقبال از ناوگروه سی‌ام در بندرعباس اشاره کرد و افزود: ناوگروه سی‌ام ماموریت خود را با موفقیت به اتمام رساند.

سیاری از ویژگی‌های ناوگروه سی‌ام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و بیان کرد: ویژگی نخست آنکه ماموریت ناوگروه مذکور ۱۰۰ روز طول کشیده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناوگروه سی‌ام امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش را در خلیج عدن، تنگه باب‌المندب و دریای سرخ به طور کامل برقرار کرده است، تصریح کرد: تعداد ۳۰ فروند کشتی تجاری و نفتکش توسط ناوگروه سی‌ام نیروی دریایی ارتش اسکورت شدند.

وی به پنج مورد درگیری شدید ناوگروه سی‌ام با دزدان دریایی اشاره کرد و گفت: کارکنان ناوگروه مذکور در طول ماموریت خود از سه بندر مهم سلاله در عمان، سودان در کشور سودان و دارالسلام در تانزانیا بازدید کردند.

سیاری عبور از خط استوا را از جمله ویژگی‌های ناوگروه سی‌ام خواند و یادآور شد: اعلام آمادگی صد درصدی برای انجام ماموریت در بازگشت به کشور از مهم‌ترین ویژگی ناوگروه سی‌ام بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش وجود چنین سربازانی در عرصه دریاهای آزاد را سبب خوشحالی دانست و اظهار کرد: ماموریت ناوگروه سی‌ویکم اکنون در شمال اقیانوس هند، خلیج عدن، تنگه باب‌المندب و دریای سرخ آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اگر در طول ماموریت ناوگروه سی‌ویکم وضعیت عوض شود، دستور لازم برای اعزام به منطقه جدید به این ناوگروه داده می‌شود.

* بیشترین دزدان دریایی از کشور سومالی هستند

سیاری با بیان اینکه دزدان دریایی در خلیج عدن، تنگه باب‌المندب و دریای سرخ هستند، یادآور شد: بیشتر دزدان دریایی از سومالی بوده و به دلیل فقری که در این کشور حاکم است به دزدی دریایی روی آورده‌اند ضمن اینکه ممکن است از بعضی جاها به آنها کمک شود و سلاح در اختیارشان بگذارند.


RE: ♦♦♦♦ اتاق خبر ♦♦♦♦ - ✘PETER✘ - 09-10-2014

یک پنجم نفت جهان به کام آمریکا

دو کشور آمریکا و چین بالغ بر ۳۲.۲ درصد از کل نفت تولید شده در جهان را مصرف می کنند.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از سی ان ان خبر داد، ایالات متحده آمریکا، تنها ۱۲.۴ درصد از کل نفت در جهان را تولید می کند که با این میزان تولید می توان این کشور را از جمله بزرگترین تولید کنندگان نفت در جهان نامید.

علی رغم میزان بالای تولید نفت در ایالات متحده، این کشور بیش از ۴۰ درصد از نفت مورد نیاز خود را از خارج تامین میکند.

بطور متوسط آمریکا ۲۰ درصد از نفت تولید شده در جهان را مصرف می کند در حالی سهم این کشور از تولید نفت در جهان تنها ۱۲.۴ درصد است.

چین با مصرف بالغ بر ۱۱.۵ درصد از نفت تولید شده در جهان و تولید تنها ۴.۹ درصد نفت جهانی در رده دومین کشور مصرف کننده طلای سیاه در جهان قرار دارد.

بزرگترین کشور تولید کننده نفت در جهان عربستان سعودی است. این کشور بالغ بر ۱۳.۱ درصد از کل نفت جهان را تولید کرده و تنها ۳.۲ درصد از تولید نفت جهان را مصرف می کند.

ژاپن با مصرف ۵.۳ درصد از کل نفت جهان در مقام سومین مصرف کننده این حامل انرژی محسوب می شود اما تولید نفت این کشور در مقایسه با دیگر کشورها بسیار ناچیز است به گونه ای که ژاپن تنها ۰.۲ درصد از کل نفت جهان را تولید می کند.

علی رغم جمعیت بسیار بالای هند، این کشور از نظر مصرف نفت در رده چهارم قرار دارد و ۴.۱ درصد از نفت تولید شده در جهان را مصرف می کند. همچنین سهم هند از تولید نفت در جهان معادل ۱.۱ درصد است.

کشورهای روسیه، عربستان سعودی، برزیل، آلمان، کره جنوبی و کانادا به ترتیب با مصرف ۳.۶، ۳.۲، ۳.۱، ۲.۷، ۲.۶، ۲.۶ درصد از نفت جهان در رده های بعدی بزرگترین مصرف کنندگان طلای سیاه در جهان قرار گرفته اند.

همچنین سهم این کشورها در تولید نفت در جهان به ترتیب ۱۱.۶، ۱۳.۱، ۳، ۰.۲، ۰.۱، ۴.۳ درصد است.


RE: ♦♦♦♦ اتاق خبر ♦♦♦♦ - ✘PETER✘ - 10-10-2014

بیش از ۱۲۰۰ پزشک سازمان تأمین اجتماعی با امضای بیانیه‌ای خطاب به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد(UN)، کمیته بین المللی صلیب سرخ(ICRC) و سازمان بهداشت جهانی (who) به جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه و اقدامات جنایتکارانه این رژیم نسبت به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعتراض کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس در این بیانیه تصریح شده است: براساس کنوانسیون‌های بین المللی، بیمارستان‌ها ، مراکز درمانی، پزشکان و کارکنان این مراکز در مقابل تعرض از سوی نیروهای متخاصم در جنگ، مصون هستند.

پزشکان شاغل در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی با محکوم کردن اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی که با تمامی اصول انسانی و حقوق بشر مغایر است، از دبیرکل سازمان ملل متحد و سایر سازمان‌های بین المللی خواستار رسیدگی فوری به منظور محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی و شناسایی و محاکمه عاملان این جنایات شده‌اند.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

به نام خدا

جناب آقای بان کی مون

دبیرکل محترم سازمان ملل متحد

خبر تأسف بار بمباران بیمارستان غزه افکار عمومی همه مردم جهان را جریحه دار نمود. چنانچه مستحضرید براساس کنوانسیون‌های بین‌المللی بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، پزشکان و کارکنان این مراکز در مقابل تعرض از سوی نیروهای متخاصم در جنگ مصون می‌باشند. این مصونیت ناشی از ذات عملکرد این گروه در نجات جان مصدومین و آسیب دیدگان از جنگ صرف نظر از تعلق خاطر آنان به هر یک از طرفین درگیری است.

اهمیت این موضوع تا بدانجا است که حتی جدای از وجود این کنوانسیون‌های بین‌المللی حمله به این مراکز دل هر انسان بیطرف و آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

ما پزشکان شاغل در این مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با محکوم نمودن این اقدام وحشیانه که با تمامی اصول انسانی و حقوق بشر مغایر است، از آن مقام محترم درخواست رسیدگی فوری به منظور محکوم نمودن این اقدام رژیم اشغالگر اسرائیل و شناسایی و محاکمه عاملان آن و تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز جنایات مشابه در آینده را می‌نماییم.


RE: ♦♦♦♦ اُتـاق خـبر ♦♦♦♦ - ✘PETER✘ - 11-10-2014

ایران از نظر میزان سرانه شعب بانکی در رتبه ۴۱ جهان قرار گرفته است. قبرس بیشترین رقم در این زمینه را به خود اختصاص داده است و در رتبه نخست جهان قرار دارد.
بانک جهانی از وجود ۲۹.۱ شعبه بانک در ایران به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر خبر داد و اعلام کرد این رقم بیشتر از کشورهای توسعه یافته ای مثل آلمان، اتریش، انگلیس و نروژ است.

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بانک جهانی با بررسی آمار شعب بانک در ۱۷۸ کشور جهان اعلام کرد سرانه شعب بانکی در ایران بیشتر از کشورهای توسعه یافته ای مثل انگلیس، نروژ، اتریش و آلمان است.

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی این نهاد بین المللی در ایران به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۹.۱ شعبه بانک تجاری تاسیس شده است که این رقم تقریبا ۲ برابر آلمان و اتریش است.

در آلمان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۵.۵ شعبه بانک، در اتریش ۱۵ شعبه، در انگلیس ۲۴.۲ شعبه، و در نروژ ۱۰.۷ شعبه تاسیس شده است.

ایران از نظر میزان سرانه شعب بانکی در رتبه ۴۱ جهان قرار گرفته است. قبرس بیشترین رقم در این زمینه را به خود اختصاص داده است و در رتبه نخست جهان قرار گرفته است. در این کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۰۲ شعبه بانکی فعال است. اسپانیا با ۸۹.۶ شعبه در رتبه دوم و لوکزامبورگ با ۸۶.۳ شعبه در رتبه سوم قرار گرفته اند.

تعداد شعب بانکی به ازای ۱۰۰ هزار نفر در برخی کشورهای دیگر عبارت است از: افغانستان ۲.۳ شعبه، مصر ۴.۶ شعبه، هند ۱۰.۵ شعبه، عربستان ۸.۶ شعبه، فرانسه ۴۱.۲ شعبه،‌ عراق ۴.۹ شعبه، عمان ۲۱.۲ شعبه، سوئیس ۵۰.۲ شعبه،‌ لبنان ۲۹.۵ شعبه، روسیه ۳۶.۸ شعبه، ترکیه ۱۸.۲ شعبه، آمریکا ۳۵.۱ شعبه،‌ و امارات ۱۱.۷ شعبه.

کشور آفریقایی جمهوری دموکراتیک کنگو با ۰.۶۲۶ شعبه به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در رتبه آخر قرار گرفته است.


RE: ♦♦♦♦ اُتـاق خـبر ♦♦♦♦ - ✘PETER✘ - 12-10-2014

ماهنامه رایانما منتشر شد

تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، نقد و بررسی بازی‌های ایرانی، فرآیند آموزش در زمینه بازی، نقش بازی در خانواده و همچنین معرفی بازی‌ها از مهمترین موضوعات این شماره «رایانما» است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیطره خارجی ها بر بازار بازی ایران، چالش بازی های رایگان خارجی و اوضاع نابسامان ساخت بازی های موبایل ساخت داخل، آموزش از طریق بازی های رایانه ای و بازی سازی ایرانی به سبک ایرانی در ویژه نامه رایانما مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

همچنین در این ویژه نامه، آخرین مطالب مربوط به اخبار موضوعات بازی و پویانمایی در اختیار خوانندگان قرار می گیرد.

وجود آسیب ها و فرصت ها در بازی های رایانه ای و همچنین لزوم نظارت والدین بر بازی های رایانه ای کودکان از دیگر مسائل مورد بررسی قرار گرفته در این ویژه نامه است.

این ویژه نامه به ارائه راهکارهایی برای باز شدن گره کور بازار داخلی بازی هایی ایرانی می پردازد. در این ویژه نامه بررسی یکی از بزرگترین معایب بازی های داخلی یعنی علت عدم استقبال از این بازی ها مورد بررسی قرار گرفته است.

یکی از نکات قابل توجهی که این شماره از رایانما به آن پرداخته است، حساسیت موضوع صهیونیسم جهانی و نفوذ آن در پیکره بازی های صادر شده از غرب می باشد.

این ویژه نامه فصلی در شمارگان ۵۰۰۰ نسخه و در ۱۴۴ صفحه از امروز در کیوسک های روزنامه فروشی و مراکز معتبر توزیع قابل تهیه است.