انجمن های تخصصی  فلش خور
کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می‌شود! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می‌شود! (/showthread.php?tid=288139)



کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می‌شود! - ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ - 11-08-2020

کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می‌شود! 1



یک نشریه پرتغالی مدعی شده است که با پایان کار اینتر در لیگ اروپا و کنار رفتن سرمربی این تیم، سرمربی پورتو جانشین او خواهد شد.


نشریه آبولای پرتغال نوشته است که سرجیو کنسیسائو، بال سابق باشگاه اینتر که اکنون هدایت تیم فوتبال پورتو را برعهده دارد، در پایان فصل جاری سکان هدایت تیم فوتبال اینتر را از آنتونیو کونته تحویل خواهد گرفت.

این نشریه ادعا کرده که جوزپه ماروتا، مدیراجرایی باشگاه اینتر، کنسیسائو را در صدر فهرست گزینه‌های خود قرار داده است تا با برکناری کونته جای او را پر کند.

کونته در پایان فصل اخیر سری A به شدت از مدیران و مالکان باشگاه اینتر به خاطر حمایت ناکافی از او و شاگردانش گلایه کرد و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که در پایان کار نراتزوری در رقابت‌های لیگ اروپا – تورنمنتی که شب گذشته (دوشنبه) با غلبه بر لورکوزن به مرحله نیمه نهایی آن راه یافت – او برکنار شود.

ماروتا هم برای اینکه تیم پس از برکناری احتمالی کونته مدت زیادی بدون سرمربی نماند از همین حالا گزینه‌های جانشینی او را شناسایی کرده است؛ تا جایی که طبق ادعای آبولا، کنسیسائو که برای سپری کردن تعطیلاتش به بلژیک رفته، در آنجا با مدیربرنامه‌هایش لوچانو دِاونوفریو ملاقات داشته و درباره این موضوع صحبت کرده است. طبق ادعای آبولا اینتر اگر بخواهد کنسیسائو را به خدمت بگیرد باید بابت فسخ قرارداد او به پورتو 20 میلیون یورو غرامت بپردازد.

کنسیسائو که در فاصله سال‌های 2001 تا 2003 پیراهن تیم فوتبال اینتر را به تن می‌کرد تا سال 2021 با پورتو قرارداد دارد. او از ماه جولای سال 2017 که پس از یک دوره مربیگری در تیم نیس به پرتغال برگشت، عناوینی مانند قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در سوپرجام کسب کرده است.