انجمن های تخصصی  فلش خور
چگونه موفقیت خود را در راه اندازی فست فود تضمین کنیم؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: چگونه موفقیت خود را در راه اندازی فست فود تضمین کنیم؟ (/showthread.php?tid=288186)



چگونه موفقیت خود را در راه اندازی فست فود تضمین کنیم؟ - آب قلیایی - 12-08-2020

اگر شما از آن افرادی هستید که تصمیم گرفته اید دست به راه اندازی فست فود بزنید یا مدتی است که فست فود خود را راه اندازی و کار خود را آغاز کرده اید احتیاج داریدتا نکات طلایی تضمین این حرفه را بدانیدتا با خیال راحت و تلاشتان سرمایه خود را افزایش داده و در کسب و کار خود موفق باشید.
اولین قدم برای تضمین موفقیتتان تبلیغات وسیع و موثر می باشد. تبلیغات شیوه های گوناگونی دارد ما سعی می کنیم برای بازدهی بالاتر از بیشتر روش ها استفاده کنیم ولی روی موثرترین روش ها تمرکز بیشتری داشته باشیم.

روش هایی مثل پخش بروشور در محل و سرو غذای مجانی در افتتاحیه و … روش های معمول است اما برای بلند مدت دو روش بسیار موثر و مهم داریم.
روش اول :ارائه غذای با کیفیت و قیمت مناسب.
روش دوم: تبلیغات در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام
شما باید بتوانید پس از راه اندازی و افتتاح رستوران خود مخارج خود را مدیریت کنید و تمام مخارج غیر ضروری را حذف کنید همچنین مسائل مالی خود را به روز مدیریت کنید یعنی هر روز حساب بدهکار و بستانکار خود را داشته باشید و محاسبه سود و زیان هر هفته الزامی است. سرو سامان دادن به بخش مالی کار یکی از حساس ترین وظایف شماست.

انتخاب مکان مناسب برای راه اندازی فست فود و رستوران

انتخاب مکان مناسب برای تاسیس مجموعه اهمیت بسیار زیادی دارد،جایی که انتخاب می شود باید با سلایق و نوع کار همخوانی داشته باشد.
مثلا شما نمی توانید یک رستوران چینی را در محلی راه اندازی کنیدکه مردم آن منطقه اقبالی به این نوع غذاها ندارندو یا درمنطقه ای که وضعیت مالی مردم مناسب است و توان خرید بالاتری دارند راه اندازی فلافل سلف سرویس نمی تواند ایده مناسبی باشد.