انجمن های تخصصی  فلش خور
اکران انیمیشن Connected عقب افتاد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+---- انجمن: انیمیشن و کارتون (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=68)
+---- موضوع: اکران انیمیشن Connected عقب افتاد (/showthread.php?tid=288969)



اکران انیمیشن Connected عقب افتاد - omidkaqaz - 19-09-2020

سونی پیکچرز اعلام کرد که اکران انیمیشن Connected عقب افتاده است، اما همچنان قرار است در سال جاری میلادی روی پرده برود.



ماه اسفند گذشته بود که شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سونی پیکچرز  اولین تریلر رسمی انیمیشن Connected (کانکتد) دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را منتشر کرد ، اما از آن زمان اخبار زیادی از این انیمیشن مورد انتظار منتشر نشده است. حال در جدیدترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار سینما و تلویزیون
، اکران این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انیمیشن
 سینمایی دوباره با تأخیر مواجه شده است. طبق خبری که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ددلاین منتشر کرده، شرکت سونی پیکچرز رسما انیمیشن Connected را از جدول اکران فیلم‌های آینده خود خارج کرده، اما در حال حاضر تاریخ جدیدی برای آن اعلام نشده است. این انیمیشن پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) اکران شود و ظاهرا همچنان قرار است در طول سال جاری میلادی روی پرده برود و تاریخ جدید آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

درواقع پیش از این قرار بود انیمیشن Connected با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلم Death on the Nile  (مرگ روی نیل) در تاریخ ۲ آبان در گیشه رقابت کند که اکنون سونی در حال بررسی وضعیت فعلی گیشه تا پایان سال جاری میلادی است که باتوجه‌به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا خیلی اتفاق غافلگیر کننده‌ای نیست. انیمیشن Connected داستان خانواده میچل که یک خانواده ناکارآمد، اما دوست داشتنی است، را دنبال می‌کند که تمرکز آن روی یک دختر نوجوان و هنرمند به‌نام کیتی است که مشتاقانه منتظر است تا فصل بعدی زندگی خود را در کالج رویایی خود و به دور از خانواده‌اش آغاز کند.

اکران انیمیشن Connected عقب افتاد 1

بااین‌حال، ریک، پدر دوستار طبیعت خانواده تصمیم می‌گیرد تا برای رفتن کیتی به کالج یک سفر جاده‌ای و خانوادگی را ترتیب دهد که در این سفر لیندا، مادر کیتی، آرون، برادر کیتی و یک سگ از نژاد پاگ با نام مانچی نیز قرار است حضور داشته باشند، اما خیلی زود با یک ماجراجویی بزرگ‌تر از آنچه که پیش‌بینی کرده بودند، روبه‌رو می‌شوند که در پی آن ناگهان تلفن‌های همراه هوشمند، لوازم خانگی و ربات‌های همدم در یک قیام جهانی بر علیه بشریت بلند می‌شوند و به نابودگر تبدیل خواهند شد و حال خانواده میچل باید مشکلات گذشته را کنار بگذارند و برای نجات زمین با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند.

ابی جکوبسون در نقش کیتی میچل، دنی مک‌براید در نقش ریک میچل، مایا رودولف در نقش لیندا میچل، مایک ریاندا در نقش آرون میچل، اریک آندره در نقش مارک باومن و الیویا کلمن در نقش پال، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Connected حضور دارند. فیل لرد و کریس میلر که پیش از این تهیه‌کنندگی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) را بر عهده داشته بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن حضور دارند و مایک ریاندا وظیفه کارگردانی انیمیشن کانکتد را بر عهده داشته است.




RE: اکران انیمیشن Connected عقب افتاد - ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ - 23-09-2020

منتقل شد!