انجمن های تخصصی  فلش خور
معرفی سایت ویرگول - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: رایانه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+--- انجمن: آموزش رایانه و اینترنت (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=60)
+--- موضوع: معرفی سایت ویرگول (/showthread.php?tid=290329)



معرفی سایت ویرگول - ☪爪尺.山丨几几乇尺☪ - 17-10-2020

به نام خدا

معرفی سایت ویرگول 1

ویرگول نوشتن را ساده کرده است
ویرگول نسل جدید وبلاگ‌هایی است که از اولین روزهای پیدایش اینترنت مهمان این دهکده جهانی بوده‌اند. اما این بار بستر نوشتن با گذشته فرق کرده است. در اینجا شما به سادگی می‌توانید بنویسید، به دور از هر امکان دست و پا گیر و بیهوده که تا به امروز در سایر سرویس‌ها با آن مواجه بوده‌اید.

تمرکز ما در ویرگول بر روی ساده کردن نحوه نوشتن است برای همین شما با یک ویرایشگر ساده سر و کار خواهید داشت که بیش از هرچیز دیگر به شما کمک می‌کند تا متن دلخواهتان را بنویسید و آن را با علاقه مندان به اشتراک بگذارید.



دسترسی خوانندگان به مطالب ارزشمند
طرف دیگر اما خوانندگان هستند، خوانندگانی که هر روز دقایقی از زمان خود را صرف خواندن و یادگرفتن می‌کنند. آن‌هایی که به ویرگول می‌آیند تا مطالب دست اول و ارزشمند بخوانند. در ویرگول شما به عنوان خواننده با تنها چیزی که سر و کار دارید متن است و نوشته. قرار است به دور از هرگونه پیچیدگی به شما کمک کنیم تا مطلب مورد نظرتان را بیابید و بخوانید.

ما اعتقاد داریم محتوا ارزشمند است. پس این ارزشمندی را با تبلیغ و ایجاد شلوغی خدشه دار نمی کنیم.



بیشتر خوانده شوید
به خاطر ساختار اجتماعی ویرگول شما دیگر نیازی به گشتن به دنبال خواننده برای نوشته‌هایتان ندارید. تنها کافی است مطلب خود را در ویرگول منتشر کنید و بقیه چیزها را به ما بسپارید. ما با در نظر گرفتن علایق خوانندگان، مطلب شما را به آن‌هایی که به موضوع آن علاقه مند هستند معرفی می‌کنیم و به این ترتیب مطلب شما همیشه در حال خوانده شدن است.

ما ده‌ها امکان کاربردی دیگر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم که برای آشنایی با آن‌ها می‌توانید اکانت ویرگول را در بالای این نوشته دنبال کنید تا به محض انتشار از آن باخبر شوید.


یا حق Heart .....