انجمن های تخصصی  فلش خور
تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد؛ مندلورین به‌دنبال یافتن هم نوع - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد؛ مندلورین به‌دنبال یافتن هم نوع (/showthread.php?tid=290549)



تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد؛ مندلورین به‌دنبال یافتن هم نوع - Волшебник - 21-10-2020

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد؛ مندلورین به‌دنبال یافتن هم نوع 1

همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، دقایقی پیش دیزنی پلاس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کرده است.

ماه گذشته بود که اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) منتشر شد و توانست طرفداران سریال و دنیای جنگ ستارگان را هیجان زده کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Star Wars منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، در حاشیه مسابقه لیگ NFL، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شده است. مدت زمان این تریلر حدود یک دقیقه است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از جمله صحنه‌های اکشن هستیم، اما این تریلر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فصل دوم سریال مندلورین را فاش نمی‌کند و درواقع بیشتر صحنه‌های این تریلر، ادامه صحنه‌های تریلر اول هستند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://aparat.com/v/OwMCA

پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز، بیل بر، تمورا موریسون، کتی سکف ، مایکل بین، رزاریو داوسون و تیموتی اولفینت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال مندلورین بر عهده جان فاورو بوده است. همچنین فاورو به‌همراه پیتون رید، رابرت رودریگز، دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز، وظیفه کارگردانی حداقل یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است از روز جمعه، ۹ آبان (۳۰ اکتبر) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود و مانند فصل اول، پخش فصل دوم نیز به‌صورت هفتگی خواهد بود. همچنین سریال The Mandalorian برای فصل سوم نیز تمدید شده که انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال پیش از پایان سال ۲۰۲۰ آغاز شود.