انجمن های تخصصی  فلش خور
استیون دالدری کارگردانی فیلم Wicked را رها کرد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: استیون دالدری کارگردانی فیلم Wicked را رها کرد (/showthread.php?tid=290625)



استیون دالدری کارگردانی فیلم Wicked را رها کرد - Волшебник - 22-10-2020

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استیون دالدری کارگردانی فیلم Wicked را رها کرد 1

پس از خروج استیون دالدری از پروژه‌ی تولید اقتباس سینمایی تئاتر موزیکال Wicked جست‌وجو برای یافتن یک کارگردان دیگر آغاز شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که استیون دالدری دیگر اقتباس سینمایی تئاتر موزیکال Wicked (شرور) را کارگردانی نخواهد کرد. این کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب پس از تنظیم برنامه‌ی زمانی تولید متوجه شد که قادر به پیروی از آن نیست و تصمیم به ترک پروژه گرفت. خروج این کارگردان مصالحت‌آمیز و دوستانه بود و جست‌وجو برای یافتن کارگردانی تازه آغاز شده است. این فیلم براساس تئاتر موزیکال Wicked با ترانه‌سرایی استفان شوارتز ساخته می‌شود و داستانی بدیل از فیلم The Wizard of Oz (جادوگر شهر اُز) به کارگردانی ویکتور فلمینگ و رمان The Wonderful Wizard of Oz (جادوگر شگفت‌انگیز شهر اُز) نوشته‌ی ال. فرانک باوم را از منظر جادوگران روایت می‌کند.

وینی هولسمن و استفان شوارتز، به‌ترتیب نویسنده و آهنگساز تئاتر Wicked وظیفه‌ی اقتباس از این نمایش موزیکال را برعهده دارند و مارک پلات به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. فیلم «شرور» برای اکران در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده بود، اما تولید آن بر اثر ویروس کرونا متوقف شد و از برنامه‌ی زمانی اکران آثار شرکت یونیورسال خارج شد. درحال‌حاضر تاریخ اکران این فیلم مشخص نیست و نمی‌دانیم که چه زمانی روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. دور از انتظار نیست که یونیورسال پس از آغاز تولید پروژه تاریخ اکران جدیدی را برای آن تعیین کند.

تئاتر موزیکال Wicked براساس رمانی با نام Wicked: The Life and Times of the Wicked Witch of the West (شرور: زندگی و روزگار ساحره‌ی شرور غرب) نوشته‌ی گرگوری مگوایر است که در سال ۱۹۹۵ به چاپ رسید. این نمایش موزیکال داستان دو دوست با نام‌های الفابا و گلیندا را روایت می‌کند که با خصوصیات و دیدگاه‌های مخالف با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند، بر سر یک عشق مشترک رقابت می‌کنند و به دولت فاسد جادوگران واکنش نشان می‌دهند.