انجمن های تخصصی  فلش خور
پرونده سریال Mindhunter احتمالاً بسته شده است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: پرونده سریال Mindhunter احتمالاً بسته شده است (/showthread.php?tid=290710)



پرونده سریال Mindhunter احتمالاً بسته شده است - Волшебник - 26-10-2020

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرونده سریال Mindhunter احتمالاً بسته شده است 1

دیوید فینچر اخیراً در گفت‌وگو با والچر اعلام کرد که فعلاً هیچ برنامه‌ای برای تولید فصل سوم سریال جنایی Mindhunter وجود ندارد.


طرفداران سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) احتمالاً به بازگشت این مجموعه‌ی جنایی با فصل سوم امید دارند، اما دیوید فینچر اعتقاد دارد که این کار عملی نخواهد شد. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این کارگردان آمریکایی اخیراً در گفت‌وگو با والچر اعلام کرد که پرونده‌ی سریال Mindhunter فعلاً بسته شده است. دیوید فینچر در پاسخ به این سؤال که آیا از نظرش کار این سریال جنایی «تمام» شده است پاسخ داد: «احتمالاً همین‌طور است. ببینید، تعداد بینندگان این برنامه در مقایسه با هزینه‌ی سنگین تولیدش پایین بود.» ظاهراً دیوید فینچر قرار بود که پس از فراغت از کار فیلم‌برداری فیلم Mank (منک) که در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۹ (۴ دسامبر ۲۰۲۰) به شبکه‌ی نتفلیکس راه می‌یابد، برآوردی برای تولید سریال مورد بحث انجام دهد، اما به‌دلیل بودجه‌ی کم فکر نمی‌کند که بتوان این کار را انجام داد.

دیوید فینچر در این‌باره گفت: «من واقعاً فکر نمی‌کنم که بتوانیم با بودجه‌ی کمتر از فصل دوم به‌سراغ تولید فصل دیگری برویم و گاهی اوقات باید درباره‌ی دخل‌وخرج واقع‌بین باشید.» یکی از سخنگویان نتفلیکس در گفت‌وگو با والچر تأیید کرد که درحال‌حاضر تمهیداتی برای تولید فصل سوم Mindhunter اندیشیده نشده است، اما ممکن است که این شرایط «در پنج سال آینده» تغییر کند. دیوید فینچر به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و کارگردان سریال «شکارچی ذهن» فعالیت می‌کند که با اقتباس از کتابی با نام Mindhunter: Inside the FBI's Elite Serial Crime Unit (شکارچی ذهن: درون واحد ویژه جنایت‌های زنجیره‌ای اف‌بی‌آی) نوشته‌ی جان یی. داگلاس ساخته شده است که در سال ۱۹۹۵ به چاپ رسید.

سریال Mindhunter به ماجراهای دو مأمور اداره‌ی تحقیقات فدرال با نام‌های هولدن فورد و بیل تنچ می‌پردازد که با همکاری یک روان‌شناس به نام وندی کار با قاتلان سریالی گفت‌وگو می‌کنند تا پس از فهمیدن طرز تفکرشان به دلیل اصلی جنایات آن‌ها پی ببرند. جاناتان گروف نقش هولدن فورد، هولت مک‌کالانی نقش بیل تنچ، آنا تورو نقش وندی کار، هانا گراس نقش دبی میتفورت، کاتر اسمیت نقش شفرد، استیسی رُکا نقش نانسی تنچ، جو تاتل نقش گِرگ اسمیت، مایکل سروریس نقش تد گان، سیرا مک‌کلین نقش تانیا کلیفتون و جون کاریل نقش کمیل بل را در سریال «شکارچی ذهن» ایفا می‌کنند. نخستین فصل این سریال جنایی در سال ۲۰۱۷ پخش شد و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد.