انجمن های تخصصی  فلش خور
کریس پرت و وو جینگ در بازسازی غربی فیلم Saigon Bodyguards بازی می‌کنند - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: کریس پرت و وو جینگ در بازسازی غربی فیلم Saigon Bodyguards بازی می‌کنند (/showthread.php?tid=291273)



کریس پرت و وو جینگ در بازسازی غربی فیلم Saigon Bodyguards بازی می‌کنند - Волшебник - 12-11-2020

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کریس پرت و وو جینگ در بازسازی غربی فیلم Saigon Bodyguards بازی می‌کنند 1

کریس پرت و وو جینگ پس از توافق با یونیورسال قرار است در بازسازی غربی فیلم Saigon Bodyguards به تهیه‌کنندگی برادران روسو نقش‌آفرینی کنند.

بازسازی غربی براساس فیلم Saigon Bodyguards، محصول کشور ویتنام در دست ساخت است که اولین بازیگران آن مشخص شده است. کریس پرت و وو جینگ قرار است در نسخه انگلیسی زبان این فیلم اکشن کمدی که توسط یونیورسال پیکچرز در دست ساخت است، به ایفای نقش بپردازند. وو جینگ که یک بازیگر چینی محبوب است، پس از موفقیت تجاری فیلم Wolf Warrior قرار است در هالیوود نیز حضور داشته باشد و نقش‌آفرینی کند.

آنتونی و جو روسو که پیش از این با کریس پرت در فیلم Avengers: Endgame و فیلم Avengers: Infinity War همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در بازسازی فیلم Saigon Bodyguards حضور خواهند داشت. این فیلم براساس یک فیلم ویتنامی که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، در دست ساخت است که داستان دو بادیگارد را دنبال می‌کند که باید وارث یک شرکت را پیدا کنند که ساعت‌ها قبل جلوی چشم آن‌ها ربوده شده بود. الکس گریگوری و پیتر هیوک وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Saigon Bodyguards را بر عهده خواهند داشت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازسازی فیلم Saigon Bodyguards از جمله زمان شروع ساخت، کارگردان یا تاریخ اکران آن در دسترس نیست. پرت اخیرا در فیلم The Tomorrow War و فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) به ایفای نقش پرداخته است که به‌تازگی مراحل تولید قسمت سوم فیلم Jurassic World به پایان رسیده است. پرت همچنین قرار است در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیز بازگردد.