انجمن های تخصصی  فلش خور
دومین پیروزی متوالی آنتورپ با کلین شیت بیرانوند. - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: دومین پیروزی متوالی آنتورپ با کلین شیت بیرانوند. (/showthread.php?tid=293034)



دومین پیروزی متوالی آنتورپ با کلین شیت بیرانوند. - THEDARKNESS - 21-01-2021

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم رویال آنتورپ که برای سومین دیدار پیاپی علیرضا بیرانوند را درون دروازه داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب در بوسویل استادیوم به مصاف تیم قعرنشین سرکل بروژ رفت.
دیدیر لامکل، مهاجم کامرونی آنتورپ که بخاطر جنجال برای جدایی در ابتدای فصل از فهرست تیمش خارج شده و پس از دو ماه و نیم مجددا به ترکیب اضافه شده بود، توانست در دقیقه ۸۴ گل برتری تیمش مقابل سرکل بروژ را به ثمر رساند تا به پیروزی یک بر صفر خانگی دست پیدا کنند.
رویال آنتورپ که پس از باخت مقابل میشلن، در دیدار اخیرش با یک گل خنت را شکست داده بود، برابر سرکل بروژ نیز به نتیجه مشابه و برتری یک بر صفر رسید تا ۳۷ امتیازی شود و به رده سوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کند.
علیرضا بیرانوند که برای سومین بازی پیاپی در ترکیب رویال آنتورپ قرار گرفته بود، با یک سیو مقابل کلوب بروژ توانست کلین‌شیت کند و همچنین سه پرتاب توپ داشته باشد.
دروازه‌بان ایرانی رویال آنتورپ که برای پنجمین بار پس از پیوستن به این تیم بلژیکی به میدان می‌رفت، مقابل سرکل بروژ توانست دومین کلین‌شیت خود را به ثبت برساند.