انجمن های تخصصی  فلش خور
رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شد؛ دستگاهی با طراحی زیبا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=30)
+--- انجمن: معرفی گوشی و اخبار موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=32)
+--- موضوع: رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شد؛ دستگاهی با طراحی زیبا (/showthread.php?tid=294484)



رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شد؛ دستگاهی با طراحی زیبا - ғαறØᴜs_ραѕѕeя_βყ - 23-02-2021

گفته می‌شود امسال سامسونگ از Galaxy Note 21 FE رونمایی خواهد کرد. حال توسط یک طراح ایتالیایی، رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شده است.

ده سال از معرفی اولین نسل سری گلکسی نوت توسط سامسونگ گذشته است. در چند وقت اخیر شایعات زیادی در مورد توقف خط تولید سری نوت منتشر شده است اما سامسونگ در دسامبر سال ۲۰۲۰ این موضوع را رد کرد. طبق ادعای این کمپانی، قرار است انتشار سری Galaxy Note در سال جاری میلادی نیز ادامه پیدا کند.


رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شد؛ دستگاهی با طراحی زیبا 1



بر همین اساس، Letsgodigital پیش بینی می‌کند که در ماه آگوست جانشین سری گلکسی نوت ۲۰ معرفی شود. سامسونگ در سپتامبر سال گذشته، مدل Galaxy S20 FE (Fan Edition) را روانه بازارها کرد و ممکن است امسال شاهد نسخه فن ادیشن برای سری نوت باشیم. امروز نیز رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شده است که نوید تولید این دستگاه را می‌دهد.

این‌ خبر فعلا در حد حدس و گمان است اما طراح گرافیک ایتالیایی Giuseppe Spinelli ملقب به Snoreyn، طراحی اولیه‌ای از سامسونگ Galaxy Note 21 FE داشته است. این طراح، تصاویری از رندر مفهومی این دستگاه را در رنگ سفید فانتوم
 منتشر کرده است.


رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شد؛ دستگاهی با طراحی زیبا 1



با نگاهی به تصاویر، می‌بینیم که جعبه دستگاه دارای ابعاد کوچکی است و این موضوع احتمالا به دلیل عدم وجود شارژر همراه با گوشی خواهد بود. این موضوع از سری گلکسی اس ۲۱ شروع شده و ممکن است در نسل‌های بعدی گوشی‌های سامسونگ نیز ادامه دار باشد


رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شد؛ دستگاهی با طراحی زیبا 1



این طراح گرافیکی بر این باور است که گلکسی نوت ۲۱ اف ای از طراحی تمام صفحه بهره خواهد برد و سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر نمایشگر قرار خواهد داشت. در عقب دستگاه شاهد دوربین سه گانه هستیم که به صورت عمودی در بالای سمت چپ دستگاه قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد در جلو طراحی تخت و در پنل پشتی کمی خمیدگی را شاهد باشیم.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ در دستگاه نهایی چه طرحی را استفاده خواهد کرد.