انجمن های تخصصی  فلش خور
گوشی هوشمند Realme Narzo 30 Pro و Narzo 30A معرفی شدند؛ آشنایی با مشخصات فنی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=30)
+--- انجمن: معرفی گوشی و اخبار موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=32)
+--- موضوع: گوشی هوشمند Realme Narzo 30 Pro و Narzo 30A معرفی شدند؛ آشنایی با مشخصات فنی (/showthread.php?tid=294704)



گوشی هوشمند Realme Narzo 30 Pro و Narzo 30A معرفی شدند؛ آشنایی با مشخصات فنی - ғαறØᴜs_ραѕѕeя_βყ - 27-02-2021

محصولات جدید کمپانی Realme رسما معرفی شدند.


مسئولان شرکت ریلمی لحظاتی پیش دو محصول جدید با نام‌های Realme Narzo 30A و Ralme Narzo 30 Pro را به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی کردند. در ادامه مطلب می‌‌خواهیم به صورت جامع و کامل با این دو گوشی هوشمند جدید آشنا شویم. با ما همراه باشید.



اسمارت فون Narzo 30 Pro اولین گوشی هوشمند از سری نارزو به حساب می‌آید که به نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) و نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز شده است. این محصول روی حوزه گیمینگ متمرکز شده است و کیفیت بالای دوربین و ارتباطات سریع، از جمله دیگر مشخصات آن به حساب می‌آید. از طرف دیگر مدل 30A برای طرفداران گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه طراحی و تولید شده است که از باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد. حالا به صورت تک تک، به سراغ آن‌ها می‌رویم تا با مشخصات‌شان بیشتر آشنا شویم.



Realme Narzo 30 Pro



ریلمی نارزو 30 پرو را می‌توان قوی ترین گوشی گیمینگ در حوزه محصولات میان رده دانست که از تکنولوژی 5G نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. پردازنده دیمنسیتی 800U مدیاتک به عنوان قلب تپنده این محصول تا حد توان نقش خود را ایفا می‌کند که از دو هسته Cortex-A76 با توان 2.4 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55s بهره می‌برد و پردازنده گرافیکی Mali G57 نیز مکمل آن خواهد بود.



گوشی هوشمند Realme Narzo 30 Pro و Narzo 30A معرفی شدند؛ آشنایی با مشخصات فنی 1
 


این محصول از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1080p پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره‌مند است. امکان سوییچ کردن بین نرخ نوسازی 60 و 120 هرتزی به صورت اتوماتیک و بسته به نوع محتوا انجام می‌شود. صفحه نمایش ال سی دی این گوشی هوشمند با روشنایی 600 نیتی همراه است.



گوشی هوشمند Realme Narzo 30 Pro و Narzo 30A معرفی شدند؛ آشنایی با مشخصات فنی 1
 


نسخه پرو نارزو 30 با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 همراه است. به کمک حالت Super Nightscape در این گوشی هوشمند، عکاسی در مکان‌هایی با شرایط نوری کم با کیفیت بهتری همراه است. زمانی که صحبت از فیلمبرداری به میان می‌آید، نارزو 30 پرو با امکان ضبط فیلم‌هایی با فرمت 4K و نرخ فریم 30fps و فرمت 1080p با نرخ فریم 60fps را داراست که علاوه بر سنسورهای مربوطه، از سنسور لرزشگیر تصویر دیجیتالی نیز بهره‌مند هستند.

محتویات درون جعبه Narzo 30 Pro به صورت زیر اعلام شده است:
  • گوشی نارزو 30 پرو
  • آداپتور شارژر
  • کابل شارژ
  • محافظ صفحه نمایش
درگاه جک 3.5 میلیمتری قرار گرفته در زیر بدنه نیز از سیستم دالبی اتموس پشتیبانی کرده و گواهی Hi-Res Audio را نیز دریافت کرده است.

گوشی هوشمند Realme Narzo 30 Pro و Narzo 30A معرفی شدند؛ آشنایی با مشخصات فنی 1
 


این محصول به صورت پیش فرض با دهمین نسخه از سیستم عامل اندروید همراه است. اما بد نیست بدانید که ورژن دوم رابط کاربری Realme UI در حال توسعه بوده که این نسخه، تحت اندروید 11 طراحی و توسعه یافته است. برای آنلاک کردن نارزو 30 پرو می‌توان از تشخیص چهره، یا سیستم تشخیص اثر انگشت قرار گرفته در دکمه پاور آن استفاده نمایید.