انجمن های تخصصی  فلش خور
گلزنی عباس زاده برای فرار از پوکر معکوس (عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: گلزنی عباس زاده برای فرار از پوکر معکوس (عکس) (/showthread.php?tid=294818)



گلزنی عباس زاده برای فرار از پوکر معکوس (عکس) - THEDARKNESS - 01-03-2021

مهاجم تراکتور بعد از سه بازی ناکامی، در بازی امروز تیمش موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده، حضور موفقی در تراکتور داشت. او خیلی زود توانست خود را به عنوان یک مهاجم گلزن در تیم جدیدش معرفی کند. اوج کار عباس زاده از هفته هفتم تا دوازدهم بود که موفق شد در شش بازی، شش گل به ثمر برساند.



بعد از پشت سر گذاشتن، شش هفته موفق، عباس زاده در طول هفته های پایانی نیم فصل اول، در گلزنی ناکام بود. او سه بازی متوالی موفق به گلزنی نشد تا هواداران تراکتور در روزهایی که دیگر مهاجم تیم شان یعنی حمزاوی هم قصد گلزنی نداشت، نگران شوند.



عباس زاده بعد از گل سه امتیازی که مقابل گل گهر به ثمر رساند، در سه بازی متوالی مقابل آلومینیوم، پرسپولیس و سایپا در زدن گل ناکام بود تا کار خود را در نیم فصل اول با هفت گل زده به پایان برساند. عباس زاده با این تعداد گل، در رتبه چهارهم جدول گلزنان قرار داشت اما با گلزنی در بازی امروز خود به رده سوم صعود کرد.

گلزنی عباس زاده برای فرار از پوکر معکوس (عکس) 1
تراکتوری ها در اولین بازی دور برگشت خود میهمان نفت در مسجد سلیمان بودند. آنها روی اشتباه اخباری در نیمه دوم گل خوردند اما در دقایق پایانی بازی با گلزنی عباس زاده از شکست گریختند. عباس زاده در دقیقه 3+90 روی پاس احسان حاج صفی با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا نیم فصل دوم را با گلزنی شروع کرده و ناکامی های متوالی اش در گلزنی را به عدد چهار نرساند.