انجمن های تخصصی  فلش خور
تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=30)
+--- انجمن: معرفی گوشی و اخبار موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=32)
+--- موضوع: تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد (/showthread.php?tid=294913)



تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد - ғαறØᴜs_ραѕѕeя_βყ - 03-03-2021

محصولات مقرون به صرفه گوگل در سال جاری میلادی، میزبان یک محصول دیگر با نام پیکسل 5a خواهد بود. رندرهایی که امروز منتشر شد، تصاویر این گوشی هوشمند را به معرض نمایش گذاشته است که زبان طراحی اخیر گوگل را در سر تا سر این محصول مشاهده می‌کنیم. به این ترتیب به سختی می‌توان پیکسل 5a را از Pixel 4a 5G که در سال گذشته معرفی شد، تشخیص داد.

تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد 1
 


ابعاد پیکسل 5a به صورت 8.8 × 73.2 × 156.2 میلیمتر اعلام شده است که ضخامت آن در قسمت محفظه دوربین به 9.4 میلیمتر می‌رسد. این سایز و ابعاد، محصول یاد شده را در میان Pixel 4a و Pixel 4a 5G قرار می‌دهد که البته از لحاظ زبان طراحی و ابعاد، به مورد دوم شباهت بیشتری دارد.



تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد 1
 


این گوشی هوشمند از بدنه‌ای یک تکه تشکیل شده که به احتمال زیاد، از جنس پلاستیک خواهد بود. نمایشگر 6.2 اینچی OLED آن با رزولوشن فول اچ دی پلاس همراه خواهد بود که حاشیه‌های اطراف آن نیز بسیار جزئی است. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، دوربین سلفی پیکسل 5a در قسمت بالای نمایشگر و سمت چپ، در حفره‌ای دایره‌ای شکل قرار گرفته است.



تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد 1
 


دوربین دوگانه قرار گرفته درون محفظه‌ای مربع شکل با گوشه‌های خمیده، ساختار پیکسل 4a 5G را در اذهان کاربران یادآور می‌شود. در قسمت بالای بدنه این گوشی هوشمند، جک 3.5 میلیمتری هدفون را می‌بینیم که وجود آن برای برخی افراد، امری حیاتی و خوشحال کننده به حساب می‌آید. سنسور اثر انگشت پیکسل 5a در پشت بدنه، در محفظه ای دایره‌ای شکل قرار گرفته است. در نهایت بد نیست بدانید که این محصول، از اسپیکرهای استریو پشتیبانی به عمل می‌آورد.

تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد 1
 


این موارد، تنها اطلاعاتی است که در حال حاضر، در مورد گوشی هوشمند Pixel 5a در رسانه‌های خبری عنوان شده است. مطمئنا با گذشت زمان و نزدیک شدن به موعد رونمایی از این محصول، مشخصات سخت‌افزاری و اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود که در صورت روی دادن چنین اتفاقی، مطمئنا شما را در جریان قرار خواهیم داد. پس همواره با رسانه خبری جی اس ام همراه باشید.