انجمن های تخصصی  فلش خور
تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=30)
+--- انجمن: معرفی گوشی و اخبار موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=32)
+--- موضوع: تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد (/showthread.php?tid=295571)



تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد - ғαறØᴜs_ραѕѕeя_βყ - 16-03-2021

تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد 1

در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین) شرکت وان پلاس از گوشی وان پلاس ۹ – OnePlus 9 رونمایی خواهد کرد و هر چه به زمان معرفی این گجت نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن فاش می‌شود.

در هفته گذشته Winfuture.de، رندرهایی از دو گوشی جدید شرکت وان پلاس را به اشتراک گذاشت، این در حالی است که امروز نیز تصاویری از طراحی احتمالی این گجت منتشر شد.
تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد 1
نسخه پایه سری OnePlus 9 با رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش (تصاویر بالا) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. با توجه به اطلاعات منتشر شده این دستگاه با نمایشگر تخت و یک بریدگی در گوشه بالا سمت چپ وارد بازار خواهد شد، به علاوه خطوط آنتن زیادی در این گجت دیده نمی‌شود و بر اساس این موضوع انتظار می‌رود که پنل پشتی این گوشی هوشمند از جنس پلاستیک باشد. گوشی OnePlus 9 Pro با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز وارد بازار خواهد شد و این دستگاه برخلاف نسخه پایه این سری از نمایشگری با لبه‌های خمیده و پنل پشتی شیشه‌ای بهره خواهد برد.
گوشی وان پلاس ۹ با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع AMOLED و با کیفیت +FHD در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، لازم به ذکر است که این نمایشگر از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به این اطلاعات انتظار می‌رود که نسخه پرو این سری از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED با کیفیت +QHD استفاده کند، همچنین نمایشگر این دستگاه نیز از نرخ تازه سازی ۱۲۰ پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده انتظار می‌رود که گوشی‌های هوشمند این سری به پردازنده قدرتمند Snapdragon 888 مجهز شوند و از رم ۱۲ گیگابایتی (LPDDR5) پشتیبانی کنند. به علاوه گفته می‌شود که حداکثر حافظه داخلی این دو پرچمدار، ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.
تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد 1
این احتمال وجود دارد که دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کند. دوربین‌های پشت گوشی OnePlus 9 توسط برند Hasselblad تولید شده و شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سونی IMX789)، دوربین فوق عریض (اولترا واید) ۵۰ مگاپیکسلی (سونی IMX789) و احتمالا یک لنز تله فوتو خواهد بود. این در حالی است که انتظار می‌رود نسخه پرو این سری از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سونی IMX789)، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی (سونی IMX789)، تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برخوردار باشد.
این احتمال وجود دارد که گوشی OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژر (آداپتور) ۶۵ واتی پشتیبانی کند. به علاوه گفته می‌شود که نسخه پرو با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و این در حالی است که گزارش‌های منتشر شده تایید کردند که نسخه پایه این سری از شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی بهره خواهد برد.