انجمن های تخصصی  فلش خور
سرخیو راموس: این بزرگ ترین درد و غصه زندگی من است! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: سرخیو راموس: این بزرگ ترین درد و غصه زندگی من است! (/showthread.php?tid=296156)



سرخیو راموس: این بزرگ ترین درد و غصه زندگی من است! - THEDARKNESS - 10-04-2021

سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید خاطرات تلخی از روزهایی جدایی از سویا دارد.
سرخیو راموس: این بزرگ ترین درد و غصه زندگی من است! 1
به گزارش "ورزش سه"، 17 سال پیش و هنگام انتقال سرخیو راموس از سویا به رئال مادرید، جنجال های فراوانی ایچجاد شده و این بازیکن به شدت مورد انتقاد از سوی هواداران سویا قرار گرفت. تا مدت ها هرگاه سرخیو راموس راهی سانچس پیسخوان می شد، هواداران سویا به شدت به او توهین می کردند و حالا این بازیکن در مورد روند انتقال و دلایل جدایی از سویا و رفتن به رئال مادرید صحبت کرده است.







سرخیو راموس گفت: "من می دانم هواداران و ساکنان سویا چه حسی دارند. هیچ کس نمی تواند به در این رابطه چیزی به من بگوید، زیرا من از کوچکی در این شهر زندگی کرده ام. تمامی اخبار و اطلاعات در مورد جدایی من از سویا و انتقال به رئال مادرید تغییر یافته و به هواداران سویا دروغ گفته شد. این کار باعث شد که شرایط نه تنها برای من بلکه برای خانواده ام دشوار پیش برود و من هنگام بازگشت به سویا با رفتار تند هواداران این تیم مواجه شدم.
سرخیو راموس: این بزرگ ترین درد و غصه زندگی من است! 1
من هرگز دردی که پدربزرگ و مادربزرگم و همچنین پدر و مادرم کشیدند را فراموش نکرده و مسببان آن را نمی بخشم. خانواده من حتی دیگر نمی توانند به سویا سفر کنند. شاید برخی نظر متفاوتی داشته باشند، اما پدربزرگ و مادربزرگ من دیگر نمی توانند در سویا زندگی کرده و به آنجا سفر کنند و این بزرگترین دردی است که من تاکنون در زندگی کشیده و همیشه به همراه داشته ام.

من در زندگی خود اشتباهات زیادی مرتکب شده ام و شاید بزرگترین اشتباهام در آن مقطع، سکوت کردن و توضیح ندادن در مورد این انتقال بود. با این سکوت اجازه دادم دیگران داستان را تعریف کنند. قرارداد من با رئال مادرید یک انتقال کاملا توافق شده بین باشگاه ها و دو رئیس یعنی فلورنتینو پرز و دل نیدو بود.
سرخیو راموس: این بزرگ ترین درد و غصه زندگی من است! 1
تا روز مرگ بازیکن سویا محسوب می شوم. وقتی مقابل سویا موفق به گلزنی شدم رفتارم با خشم و عصبانیت بود و دلیل این کار توهین هایی بود که به خانواده ام شده بود."