انجمن های تخصصی  فلش خور
باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس) (/showthread.php?tid=296244)



باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس) - THEDARKNESS - 14-04-2021

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن سه بار در نیمه اول توپ را به دیرک بایرن مونیخ زد.
باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس) 1
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیح در نیمه اول خوش شانس بود که دروازه اش برابر حمات پردامنه پاری سن ژرمن بسته ماند و در نهایت موفق شد با تکیه بر تنها گل اریک چوپو موتنگ با برتری 0-1 راهی رختکن شود. در نهایت همین نتیجه پابرجا ماند و نماینده فرانسه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت.



اما نیمار، ستاره برزیلی و 29 سااه بسیار بدشانس بود که در نیمه اول نتوانست دروازه مانوئل نویر را باز کند و سه بار ضربات او به دیرک دروازه برخورد کرد. ابتدا نیمار در سما راست محوطه بایرن مونیخ با حرکتی تکنیکی صاحب موقعیت شد، اما ضربه او ابتدا به دست مانوئل نویر و در ادامه به دیرک برخورد کرد. لحظاتی بعد نیمار دوباره با حرکتی فوق العاده پشت محوطه جریمه بایرن مونیخ صاحب فرصت شد، اما این بار نیز این بازیکن بدشانس بود و ضربه فنی او به دیرک خورد.



این اتفاق در دقیقه 39 دوباره تکرار شد و این بار نیمار در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه بایرن مونیخ پیش رفت، اما ضربه زمینی او باز هم به دیرک برخورد کرد تا هت تریک بدشانسی ستاره برزیلی تکمیل شود. پاری سن ژرمن با این نتیجه نیز راهی دور بعدی شد تا نیمار باز هم فرصت درخشش در لیگ قهرمانان را داشته باشد.
باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس) 1
باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس) 1
باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس) 1
البته نیمار خوش شانس بود که موقعیت های از دست رفته او در نهایت منجر به حذف پاری سن ژرمن نشد و این تیم فرانسوی با حذف مدافع عنوان قهرمانی، مانند فصل قبل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت. نیمار در پایان عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد.
باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس) 1