انجمن های تخصصی  فلش خور
پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود (/showthread.php?tid=296251)



پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود - THEDARKNESS - 14-04-2021

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن دیدار مقابل بایرن مونیخ را دشوار توصیف کرد.
پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود 1
به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن علیرغم شکست با یک گل در خانه برابر بایرن مونیخ، به لطف برتری دور رفت موفق به غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی و صعود به دور بعدی شد. مائوریسیو پوچتینو در پایان این دیدار بازیکنان تیمش را شایسته تمجید داست و مدعی شد این تیم امشب اشتباهات کمتری نسبت به گذشته مرتکب شده است.



مائوریسیو پوچتینو، گفت: "این مسابقه برابر بایرن مونیخ واقعا سخت بود و من خیلی خوشحالم. بازیکنان پاری سن ژرمن برای این نمایش شایسته تمجید و ستایش هستند و ما برای آنها، باشگاه و البته رئیس بسیار خوشحالم. پس از سه ماه فعالیت در این باشگاه ما از این لحظه لذت ببریم و وقتی به مرحله نیمه نهایی صعود می کنید لحظه فوق العاده و شگفت انگیزی برای شما رقم خورده است.
پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود 1
وقتی یک سرمربی در کنار خط و نزدیک به زمین قرار دارد، لذت بردن از نتیجه کار آسانی نیست، زیرا شما باید با استرس درونی خود مقابله کنید، اما نباید این حس را نشان بدهید و باید آرامش خود را حفظ کنید.



بازیکنانم با تمام وجود تلاش می کنند و کیفیت زیادی در تیم من وجود دارد. من بسیار خوشحالم، زیرا وظیفه من استفاده از این همه بازیکنان بااستعداد و تبدیل کردن آن به یک گروه تیمی منسجم است و حالا این اتفاق رخ داده است.



امشب تلاش زیادی کردیم که اشتباهات خود را خصوصا در کناره ها جبران کنیم و اینگونه به حریف فرصت کمتری برای خلق موقعیت دادیم. طبیعی بود که بایرن مونیخ با در اختیار داشتن بازیکنان بزرگی مانند جاشوا کیمیج و توماس مولر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد، زیرا آنها در سال های اخیر موفق به فتح تمامی عناوین شده اند. اما فوتبال ورزشی زیبا است و شما باید همیشه مبارزه کرده و هرگز تسلیم نشوید."