انجمن های تخصصی  فلش خور
گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس) (/showthread.php?tid=296333)



گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس) - THEDARKNESS - 15-04-2021

با حضور منچستر سیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پپ گواردیولا برای هشتمین بار توانست تیم هایش را به جمع چهار تیم پایانی مسابقات برساند.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا بعد از موفقیت با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، هرگز نتوانسته در قامت سرمربی بایرن مونیخ و سپس منچسترسیتی توفیقی در این رقابت ها به دست آورد. او حتی در سال های اخیر به شکل‌های عجیب و غریب با سیتی از این رقابت ها کنار رفته بود اما شب گذشته بالاخره یک طلسم برای سرمربی اسپانیایی شکسته شد‌.

گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس) 1

منچستر سیتی درحالی در مجموع دو بازی رفت و برگشت به یک پیروزی دشوار مقابل دورتموند دست یافت که تا پیش از این پپ گواردیولا نتوانسته بود با این تیم انگلیسی حضور در جمع چهار تیم پایانی مهم‌ترین تورنمنت فوتبال اروپا را تجربه کند اما نهایتاً این طلسم از بین رفت.



اما صعود دلچسب سیتیزن ها به نیمه نهایی باعث شد یک رکورد ویژه دیگر برای گواردیولا به ثبت برسد. او اکنون هشتمین حضور خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند و از این حیث با سرمربی کنونی تاتنهام یعنی ژوزه مورینیو برابری کرده است؛ رکوردی که بالاترین میزان حضور یک سرمربی در این مرحله از رقابت ها به حساب می آید.
گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس) 1
گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس) 1