انجمن های تخصصی  فلش خور
آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است (/showthread.php?tid=296384)



آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است - THEDARKNESS - 16-04-2021

آرسنال شب گذشته با چهار گل اسلاویا پراگ را در هم شکست و میکل آرتتا، سرمربی این، تیم پس از مسابقه از بازیکنانش تمجید کرد.
آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است 1
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار برگشت از دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر اسلاویا پراگ به برتری 4-0 دست یافت و به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یافت. گل های توپچی ها را نیکلاس په‌په، الکساندر لاکازت (دو گل) و بوکایو ساکا به ثمر رساندند.

میکل آرتتا پس از بازی درباره نمایش درخشان دو تن از محصولات آکادمی این باشگاه، بوکایو ساکا و امیل اسمیت رو، گفت: "برای من تماشای بازی آنها و تماشای هر روزه تمرین آنها لذتبخش است. نوع رفتارشان، تعهدی که به باشگاه دارند و اینکه چقدر فوتبال را دوست دارند لذتبخش است.

باید بگذارید آنها کارشان را بکنند و خودشان را نشان دهند. باید یک چارچوب خاص به آنها بدهید و ایده هایی برای اینکه چطور توانایی های خود را به منصه ظهور برسانند و بعد دیگر به عهده آنها است. فکر می کنم که امشب هر دوی آنها خوب بودند، خیلی خوب."

آرتتا درباره نتیجه به دست آمده افزود: "اعتبار و امتیاز کاری که امشب کردیم متعلق به بازیکنان است و رویکردی که به بازی داشتند و شجاعتی که به خرج دادند. امروز ما از آنها کارایی و بازی تاثیر گذار خواستیم و این به خوبی نشان می دهد که چرا شما نیاز دارید در اروپا و یا در خانه پیروز شوید.

به محض اینکه گل امیل رد شد، تمام تیم بلافاصله به این موضوع واکنش نشان دادند و گل های بیشتری می خواستند. ما شجاع بودیم. واقعا در پرس موثر بودیم و آنها را تحت فشار زیادی قرار دادیم و وقتی باید برای توپ در یک سوم پایانی زمین تصمیم می گرفتیم واقعا موثر و سرنوشت ساز بودیم."
آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است 1
بازیکنان آرسنال پیش از سوت آغاز مسابقه در اعتراض به نژادپرستی و تبعیض، زانو زدند؛ کاری که تیم حریف انجام نداد. آرتتا در این باره اضافه کرد: "آنها از من و از باشگاه خواستند تا این کار را انجام دهند. آنها دلایل درستی برای انجام این حرکت داشتند و باشگاه هم از آنها حمایت کرد. به نظرم حرکت فوق العاده ای بود. ما مطمئن شدیم که می‌توانیم قوانین یوفا را رعایت کنیم. باید بگویم که یوفا هم هم بسیار از این حرکت حمایت کرد. کاپیتان ها پیش من آمدند و اجازه خواستند که چنین کاری را بکنند و من هم از آنها حمایت کردم."

آرسنال در نیمه نهایی باید به مصاف ویارئال برود، تیم اسپانیایی در این مرحله موفق شد در مجموع دو دیدار 3-1 از سد دینامو زاگرب عبور کند.
آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است 1
درباره اسلاویا پراگ
"آنها تیمی هستند که تقریبا دو سال بود در خانه نباخته بودند. این آمار تصادفی نیست."
آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است 1
درباره اوبامیانگ
"او می خواهد هر چه زودتر برگردد، این چیزی است که به من گفته است. او احساس می کند حالش خوب است. همه با او در تماس بوده اند. او هم مثل بقیه که همراه ما نبودند بازی را تماشا کرد. این اتفاق ها می افتند. او به کشور خود سفر کرده بود که مبتلا شد. این ریسک ها همیشه وجود دارند. او دو روز در بیمارستان بود ولی حالا خوب است و از بیمارستان مرخص شده و به خانه رفته است."

درباره اینکه آیا از بیماری اوبامیانگ در بازی رفت خبر داشته یا نه
"نه. او برابر شفیلد بازی نکرد و از دو روز قبلش حالش خوب نبود اما هیچکس نمی توانست حدس بزند یا انتظار چنین چیزی را داشته باشد. دکترها آزمایشات و معاینات بیشتری انجام دادند و معلوم شد. دکترها خیلی سریع بیماری او را تشخیص دادند و کاری را که باید انجام دادند و با درمان به موقع و موثر حالا او حالش خوب است."
آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است 1
درباره روبه‌رویی با ویارئال در نیمه نهایی
"آنها رقیب واقعا سختی خواهد بود و اونای احتمالا موفق ترین سرمربی حاضر در این رقابت ها است."