انجمن های تخصصی  فلش خور
محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم (/showthread.php?tid=296579)



محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم - THEDARKNESS - 29-04-2021

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، از گلزنی مقابل پاری سن ژرمن ابراز خوشحالی کرد.
محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم 1
به گزارش "ورزش سه"، یک ضربه آزاد حیاتی و بسیار زیبا از سوی ریاض محرز باعث شد بازگشت منچسترسیتی تکمیل شود و این تیم در پارک دو پرنس به یک پیروزی ارزشمند 2-1 برابر پاری‌سن‌ژرمن دست پیدا کند؛ موضوعی که حالا شاگردان پپ گواردیولا را در آستانه صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است.
محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم 1
ریاض محرز، زننده گل دوم منچستر سیتی، در پایان بازی گفت: "صادقانه بگویم من تنها به دنبال این بودم که توپ را از دیوار دفاعی عبور دهم. خوشبختانه ضربه من از بین دو بازیکن رد و وارد دروازه شد. من از این گل خیلی خوشحال بودم زیرا می دانستم که می توانیم در اینجا به پیروزی برسیم. گلزنی برای رسیدن به پیروزی 2-1 شگفت انگیز بود."



ستاره الجزایری منچسترسیتی در ادامه صحبت‌هایش فاش کرد که بنجامین مندی، ستاره فرانسوی این تیم، پیش‌بینی کرده بود که او در در دیدار برابر منچسترسیتی گلزنی می‌کند و همین اتفاق نیز رخ داد. در واقع همین موضوع باعث شده که او بعد از گلزنی به سمت مندی برود. محرز گفت: "این اتفاقی که افتاد به خاطر بنجامین است. او از خدا خواست که من گل بزنم و خدا هم این گل را به من داد."
محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم 1
گفتنی است منچستر سیتی حالا با روحیه ای بسیار مناسب پا به ادامه مسابقات می‌گذارد و در صورت پیروزی این تیم در بازی هفته آینده لیگ برتر مقابل کریستال پالاس و شکست منچستریونایتد برابر لیورپول، قهرمانی سیتیزن ها در لیگ برتر انگلیس خواهد شد.