انجمن های تخصصی  فلش خور
دی بروین: گلی که زدم شانسی بود! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: دی بروین: گلی که زدم شانسی بود! (/showthread.php?tid=296583)



دی بروین: گلی که زدم شانسی بود! - THEDARKNESS - 29-04-2021

کوین دی بروین، کاپیتان منچسترسیتی مدعی شد این تیم در نیمه دوم درخشان ظاهر شده است.
دی بروین: گلی که زدم شانسی بود! 1
به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با ارائه عملکردی بسیار خوب در 30 دقیقه پایانی موفق شد 1-2 در فرانسه مقابل پاری سن ژرمن به برتری رسیده و بخش زیادی از راه صعود به فینال را طی بکند. کوین دی بروین که گل اول تیمش را به ثمر رساند در مورد ضربه فنی خود و البته کاشته ریاض محرز صحبت کرد.



کوین دی بروین گفت: "بازی دو نیمه متفاوت داشت. در ده دقیقه ابتدایی شروع خوبی داشتیم و بازی را کنترل کردیم، اما پاری سن ژرمن تیم فوق العاده ای است. آنها موقعیت های معدودی خلق کردند، اما ما گل خجالت آوری دریافت کردیم.
دی بروین: گلی که زدم شانسی بود! 1
بعد از 25 دقیقه نحوه پرس حریف را تغییر دادیم. اما در نیمه دوم ما خیلی بهتر بودیم و پاری سن ژرمن را تحت فشار قرار دادیم. البته گل اول ما با خوش شانی به ثمر رسید، اما در کل در نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم و عملکرد درخشانی داشتیم.



مهار ضربه ای که من زدم برای دروازه بان ها دشوار است و آنها تصور می کردند کسی قبل از رسیدن توپ به دروازه به توپ ضربه می زند. ما به حملات خود ادامه دادیم و طبیعتا گل دوم ریاض محرز شرایط را به سود سیتی کرد، اما هنوز یک بازی دیگر وجود دارد و ما باید تمرکز کنیم.



در صحنه گل دوم ریاض محرز از من خواست پشت توپ قرار بگیرد و من نیز گفتم اگر فکر می کنی می توانی دروازه را باز بکنی ضربه بزن. من به همه بازیکنان تیم اطمینان کامل دارم. محرز موفق به گلزنی شد و دیگر چه می توان گفت."