انجمن های تخصصی  فلش خور
حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود (/showthread.php?tid=296610)



حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود - THEDARKNESS - 30-04-2021

یان اوبلاک، دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید، برای حضور در لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داد.
حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود 1
به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک از زمان پیوستن به اتلتیکو از بنفیکا در سال 2014، خود را در قامت یکی از بهترین دروازه بانان فوتبال اروپا کرده و به همین خاطر توجه بسیاری از تیم‌ها به سمت این گلر اسلوونیایی جلب شده است. منچستریونایتد و چلسی از جمله باشگاه‌هایی به شمار می‌آیند که طی یکی دو فصل اخیر علاقه زیادی به جذب اوبلاک نشان داده اند.
یان اوبلاک اکنون طی مصاحبه ای برای حضور در لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داده و می‌گوید: "لیگ برتر تیم های قدرتمندی دارد. شاید قوی ترین تیم ها در آن باشند. اما من فکر می کنم در پایان این چیزی است که مربی از شما می خواهد. شما به دستورالعمل های او گوش می دهید. آنچه او از شما می خواهد را انجام می دهید. همه بازیکنان داخل زمین اینطور فکر می کنند. فرقی نمی کند لیگ برتر، لیگ ایتالیا یا لیگ اسپانیا باشد."



اوبلاک در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا ممکن است روزی در لیگ برتر انگلیس بازی کند یا خیر گفت: "من نمی دانم؛ نمی دانم آینده چه چیزی را به همراه خواهد آورد اما مطمئن هستم که در هر لیگی به میدان بروم می توانم خوب بازی کنم. شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود 1

حالا من هفت سال است که در اسپانیا هستم. ببینیم چه می شود. من جوان هستم ولی نه به اندازه قبل اما هنوز چند سال در پیش دارم. مهم ترین چیز برای من این امیدواری است که به من آسیب نرسد. بگذارید ببینیم آینده چه چیزی را به همراه خواهد آورد."