انجمن های تخصصی  فلش خور
جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد (/showthread.php?tid=296899)



جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد - THEDARKNESS - 12-05-2021

تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون موفق شد با پیروزی مقابل بواویشتا عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال را از آن خود کند.

جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد 1

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون، در استادیوم ژوزه آلوالاده به مصاف هم رفتند. دیداری که می توانست قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر پرتغال را مشخص کند.


در این بازی که با برتری اسپورتینگ آغاز شد، ژوائو ماریو بازیکن اینتر که به صورت قرضی در جمع لیسبونی ها حضور دارد، پس از پشت سر گذاشتن بازیکن بواویشتا با یک پاس عالی نونو سانتوس را از سمت چپ راه انداخت که ارسال تند و تیز این بازیکن در دهانه دروازه به پائولینیو رسید و این بازیکن با ضربه ای محکم طاق دروازه میهمان را به لرزه درآورد و اسپورتینگ را یک بر صفر پیش انداخت.


در ادامه باز هم تیم میزبان بود که مالکیت بیشتر بازی را در اختیار داشت و حملات خطرناک پرتعدادی را به روی دروازه بواویشتا ایجاد کرد اما در نهایت بازی با همان تک گل به سود اسپورتینگ به پایان رسید و این تیم برنده از زمین خارج شد.


در پایان این مسابقه، امتیازات اسپورتینگ به عدد 82 رسید و با توجه به اینکه تنها 2 هفته تا پایان این فصل از رقابت های لیگ برتر پرتغال باقی مانده است، این تیم اختلاف 8 امتیازی را با پورتو حفظ کرد و قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرد.

جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد 1

بدین ترتیب پورتو و طارمی که در هفته های گذشته فاصله خود با اسپورتینگ را به عدد 4 رسانده بودند، پس از دو تساوی بد موقع در برابر موریرنزه و بنفیکا، مجددا اختلافشان با صدر بیشتر شد تا اسپورتینگ بتواند پس از 19 سال یکبار دیگر عنوان قهرمانی پرتغال را از آن خود کند.


حالا طارمی و هم تیمی هایش می توانند با کسب یک پیروزی، سهمیه مستقیم خود در لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کنند. البته در صورت بنفیکا در یکی از دو دیدار باقیمانده نیز این امر قطعی می شود. اکنون پورتو با 74 امتیاز در رده دوم است و بنفیکا با 70 امتیاز سوم است.
جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد 1