انجمن های تخصصی  فلش خور
سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد (/showthread.php?tid=297132)



سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد - radinrahmani - 23-05-2021

به گزارش "ورزش سه"، تیم قابل احترام اتلتیکومادرید که در اکثر هفته های این فصل صدرنشین رقابت های لالیگا بود امشب موفق شد در مسابقه پایانی خود برابر وایادولید به پیروزی دست پیدا کند و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
دیه گو سیمئونه، سرمربی موفق اتلتیکو، بعد از قهرمانی تیمش گفت: " باشگاه به رشد خود ادامه می‌دهد. شاید مردم بی حوصله و خسته شوند اما من سخت گیر هستم. وقتی از او سوال پرسیده شد که چرا در این جا می مانم، آن لحظه می دانستم که باشگاه می تواند به رشد خود ادامه دهد و امیدوارم که در آینده نیز اینگونه باشد.
[img]سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد 1[/img]
امروز داشتم بازی های گذشته را دنبال می کردم؛ وقتی در حال ترک کالدرون بودیم و این بحث وجود داشته آیا ادامه خواهیم داد یا خیر و من گفتم بله می خواهم بمانم زیرا اعتقاد داشتم که این باشگاه آینده دارد و در مورد آن اشتباه نمی‌کردم."



سیمئونه در ادامه گفت: "برای بسیاری از مردم خوشحالم. اولین حسی که به من دست می دهد این است که در چنین سال سختی با حضور بسیاری از خانواده و دوستان، هوادارانی که از دنیا رفتند، امسال قهرمانی اتلتیکو متفاوت است. این یکی از بهترین سال های ممکن برای قهرمانی بود. این قهرمانی با قبلی متفاوت بود. جهان امروز وضعیت بسیار ناراحت کننده ای را تجربه می کند. امیدوارم که بتوانیم شادی را برای بسیاری از افراد که روزهای بسیار بدی را سپری کرده اند به ارمغان آوریم."