انجمن های تخصصی  فلش خور
عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم (/showthread.php?tid=297477)



عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم - THEDARKNESS - 21-06-2021

مربی نفت مسجدسلیمان تاکید کرد وقفه لیگ برتر به ضرر آنها خواهد بود.
عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم 1
به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد، با بیان اینکه بازی سختی پیش رو داریم، اظهار کرد: بازیکنان ما و فولاد انگیزه زیادی برای این مسابقه دارند. فولاد در هر دو دیدار اخیرش شکست خورده و تیم ما نیز می‌خواهد روند رو به رشد خود را حفظ کند تا در لیگ برتر بماند و به همین دلیل دیدار دشواری است.



او با تاکید بر اینکه تلاش ما کسب امتیاز از دیدار با فولاد است، ابراز کرد: روی نقاط مثبت و منفی تیم فولاد کار کردیم و امیدوار هستیم فردا، روز بازیکنان ما باشد و در این دیدار خارج از خانه بتوانیم نتیجه بگیریم.



مربی نفت مسجدسلیمان در خصوص غایبان این تیم مقابل فولاد عنوان کرد: متاسفانه عباس عسکری، کاپیتان تیم را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آمده این مسابقه هستند و امیدوارم فردا یک عده بازیکنان شیر و قوی در زمین داشته باشیم.
عمران‌زاده درباره تاثیرگذاری تعطیلات لیگ برتر روی روند کاری نفت مسجدسلیمان گفت: ۱۰۰ درصد این تعطیلات به ضرر تیم‌هایی مثل ما می‌شود؛ نتایج تیم ما رو به جلو بود و این وقفه‌ها موجب می‌شود تا ما در هر ماه فقط یکی، دو مسابقه داشته باشیم.



او به گرمای شدید هوا اشاره کرد و افزود: باشگاه ما زحمت کشید و مدتی را در تهران تمرین کردیم، اما حدود هفت، هشت روز است که در مسجدسلیمان تمریناتمان را انجام دادیم ولی این تعطیلی‌ها بخاطر تیم ملی است و به آنها حق می‌دهیم، اما خیلی سخت است که در یک پروسه یک ماه به یک ماه بتوانید بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه دارید.



مربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: با تدابیر آقای فکری توانستیم روزهای خوبی پشت سر بگذاریم و روی نقاط قوت و ضعف خودمان کار کنیم تا آماده مسابقه شویم. خودمان هم فوتبال بازی کردیم و می‌دانیم که اگر هر یک ماه یکبار مسابقه داشته باشید، خیلی سخت است تا بدن بازیکنان را در شرایط بازی نگه دارید؛ با این وجود با تمرینات آقای فکری، بدن‌های بازیکنان آماده دیدار با فولاد است.