انجمن های تخصصی  فلش خور
بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال (/showthread.php?tid=297636)



بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال - Sirvan10_a - 06-07-2021

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی صبح امروز در گفتگویی با رسانه رسمی استقلال، خطاب به محمدحسین میثاقی گفت: سوالی که از میثاقی می‌خواستم بپرسم این بود که چرا هیچوقت آقای رسول پناه و گل‌محمدی را روی خط برنامه‌اش نیاورد تا حقایق پشت پرده و روشنگری های لازم صورت بگیرد؟

 

حالا باشگاه پرسپولیس نسبت به این صحبت‌ها موضع گیری کرده و گفته که احمد مددی علاقه‌ای به جلب احترام ندارد: گفته‌های ایشان که معمولا از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر می‌شود، معنا و مفهوم جالبی ندارد. جایگاه مدیرعاملی در باشگاهی مثل استقلال نیازمند رفتار حرفه‌ای و محترمانه است. مددی مدتی است دست از حرفه‌ای‌گری برداشته و به نظر می‌رسد علاقه‌ای برای دریافت احترام از سوی باشگاه پرسپولیس نشان نمی‌دهد.

 

قرمزها اعتقاد دارند که این استراتژی مددی برای کسب محبوبیت میان هواداران استقلال است: مدیرعامل استقلال ماه‌هاست تحت فشار انتقادات شدید هواداران این باشگاه است و حالا با سیاستی ناسالم، به دنبال آن است تا با صحبت علیه باشگاه پرسپولیس، فشار را از روی دوش خود بردارد وگرنه به ایشان ارتباطی پیدا نمی‌کند که چرا سرمربی و عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی شرکت نمی‌کنند.


باشگاه پرسپولیس همچنین خطاب به مدیرعامل استقلال نوشت: مددی که سابقه همکاری در بخش اقتصادی چند رسانه را برعهده داشته، هنوز این موضوع ساده را نمی‌داند که حضور در یک برنامه تلویزیونی «جبر» نیست و هر کسی می‌تواند برای این کار، با اختیار و تفکر خود تصمیم‌گیری کند. در ثانی، حضور در رسانه‌ها نیازمند یک روند حرفه‌ایست. باشگاه پرسپولیس اجازه نداده و نمی‌دهد از مسیرهای قابل پیش‌بینی، حاشیه‌ای به تیم وارد شود.

 

پرسپولیس همچنین با کنایه به مناظره شب گذشته مربی و مدیرعامل استقلال نوشت: همچنین وقتی قرار است فردی به عنوان نماینده باشگاه در یک رسانه حضور پیدا کند، امکان ندارد فرد دیگری از پرسپولیس در آن رسانه ورود کند و مقابل چشم میلیون‌ها بیننده، به بگومگو بپردازند. در باشگاه پرسپولیس، همه چیز به صورت حرفه‌ای زیر نظر مدیری اخلاق‌گرا به نام جعفر سمیعی پیش می‌رود و او اجازه نمی‌دهد حواشی اینچنینی به سمت تیم روانه شود.

 

در پایان این بیانیه نیز آمده است: آقای مددی باید در مورد رفتار و گفتار خود تغییر رویه دهد. فوتبال ایران نیاز دارد تا مدیران باشگاه‌هایی چون پرسپولیس و استقلال رفتاری محترمانه داشته باشند و حرفه‌ای حرف بزنند نه اینکه برای خروج از فشار، تیم دیگر را به حاشیه بکشانند. نباید چهره فوتبال ایران را با ایجاد چنین حواشی غیرقابل هضمی، خدشه‌دار کرد.