انجمن های تخصصی  فلش خور
هت‌تریک سیروس دین‌محمدی (عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: هت‌تریک سیروس دین‌محمدی (عکس) (/showthread.php?tid=298051)



هت‌تریک سیروس دین‌محمدی (عکس) - THEDARKNESS - 08-08-2021

۱۷ مرداد روز ویژه‌ای برای سیروس دین محمدی است.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در ۱۷ مرداد ۱۳۸۰ در یک بازی دوستانه در قالب جام ال‌جی به مصاف عمان رفت و موفق شد پنج بر دو از سد حریف خود بگذرد.



این بازی اولین حضور میروسلاو بلاژویچ روی نیمکت ورزشگاه آزادی هم بود. البته او قبل از آن در یک بازی تشریفاتی تیم ملی ایران را مقابل تیم منتخب صنعت و معدن در تیرماه سال ۸۰ هدایت کرده بود. اما بازی با عمان اولین بازی ملی بود که او در ورزشگاه آزادی هدایت تیم ملی را در دست داشت.

تا قبل از آن تیم ملی با هدایت بلاژویچ در چهار بازی مقابل تیم‌های کره‌جنوبی، کانادا، بوسنی و هرزگوین و قطر در خارج از ایران به میدان رفته بود و سه باخت و یک تساوی کسب کرده بود. بدین ترتیب پیروزی مقابل عمان اولین برد بلاژویچ با تیم ملی نیز بود.
هت‌تریک سیروس دین‌محمدی (عکس) 1
سیروس دین محمدی با پیراهن شماره ۹ تیم ملی در سال ۱۳۸۰. بلاژویچ اعتقاد داشت که باید سه بازیکن چپ پا در ترکیب ۱۱ نفره خود داشته باشد و به همین دلیل دین‌محمدی یکی از چهره‌های محبوب این مربی بود که از او با لقب مارادونای تیمش یاد می‌کرد. دین محمدی با زدن سه گل در بازی با عمان، جای ثابتی برای خود در تیم بلاژ دست و پا کرد.



در این بازی سیروس دین محمدی با زدن سه گل تنها هت‌تریک دوران بازی خود را به ثبت رساند. او زننده گل‌های دوم و سوم و چهارم ایران بود. گل‌های دیگر ایران در این بازی را یحیی گل محمدی و علی دایی به ثمر رساندند.