انجمن های تخصصی  فلش خور
مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند (/showthread.php?tid=298289)



مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند - THEDARKNESS - 02-11-2021

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق ایتالیا از نقش بازیکنان یوونتوس در رقم بحران فعلی این باشگاه صحبت کرده است.

مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند 1
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از قبول شکست های متوالی در سری آ در مقابل تیم هایی چون ساسولو و ورونا در روزهای اخیر، امشب و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف زنیت سنت پترزبورگ می رود. آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق فوتبال ایتالیا معتقد است بازیکنان یوونتوس نیز باید مسئولیت بحران فعلی را بر عهده بگیرند و آنها در این مدت در سطح نام خود و دستمزدی که دریافت می کنند، بازی نکرده اند.
مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند 1
آنتونیو کاسانو گفت: "ما پیش از این در مورد عملکرد مکس آلگری صحبت کرده ایم. اما من اعتقاد دارم این بازیکنانی که شش، هفت یا هشت میلیون در درآمد داشته و اینگونه بازی می کنند نیز باید مسئولیت کار خود را بر عهده بگیرند. در دیدار مقابل ورونا شاهد تیمی ترسو و فاقد شخصیت برای کسب پیروزی بودیم و شاید تنها فقط پائولو دیبالا بود که سعی کرد خودش موقعیت خلق کند.
من نمی توانم تصور کنم سطح بازی بازیکنانی چون خوان کوادرادو، رودریگو بنتانکور یا آدرین رابیوت این است. همچنین بازیکنانی مثل الکس ساندرو، جورجو کیلینی، لئوناردو بونوچی، آرتور، دانیلو نیز خوب نبودو البته از نظر من حتی کار باشگاه هم ایراداتی دارد، زیرا آنها کسی را به عنوان استخدام کردند که هنوز مانند سه سال پیش خود است. اما همچنین نمی توانم فکر کنم که بازیکنان یوونتوس نیز در رقم خوردن این نتایج بی تقصیر هستند."