انجمن های تخصصی  فلش خور
سیم کارت 0912 معمولی بهتر است یا سیم کارت رند همراه اول؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: سیم کارت 0912 معمولی بهتر است یا سیم کارت رند همراه اول؟ (/showthread.php?tid=298786)



سیم کارت 0912 معمولی بهتر است یا سیم کارت رند همراه اول؟ - therealtahmineh - 06-06-2022

در خصوص این که سیم کارت های 0912 همراه اول، پرطرفدارترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند، شکی وجود ندارد، ولی توجه به این نکته هم الزامی است که همه پیش شماره های این اپراتور، از یک قیمت مشخص در بازار برخوردار نبوده و قیمت گذاری آنها به عوامل بسیاری مانند کد خط، رند بودن شماره و... بستگی دارد. به همین خاطر بعضی از سیم کارت های 0912 بسیار با ارزش تر و گران قیمت تر از بقیه همتایان خود هستند.



تقریبا بیش از 30 سال از زمان اولین شماره های ارائه شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران می گذرد، ولی در طول این سال ها از آنجا که اپراتور همراه اول، بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارتباط از راه دور را به مشترکین خود ارائه می کند، نه تنها از ارزش و اعتبار سیم کارت های این اپراتور کاسته نشده، بلکه روز به روز این سیم کارت ها با ارزش تر و با اعتبارتر از پیش می گردند.



با توجه به این که همراه اول از همان روزهای آغازین عرضه ی سیم کارت، آنها را به صورت سیم کارت های دائمی و استانی ارائه می کرد، در حال حاضر پیش شماره 0912 تنها پیش شماره ای است که سیم کارت اعتباری نداشته و متعلق به استان های تهران، قم، قزوین، کرج، سمنان و زنجان می باشد. از بین سیم کارت های 0912، سیم کارتی که متعلق به استان تهران باشد، پرطرفدارترین و گرانترین سیم کارت موجود در بازار بوده و از بالاترین میزان تقاضا برخوردار است. برای تشخیص این موضوع، کافیست به سه رقم اول بعد از پیش شماره که تعیین کننده محل پرونده سیم کارت می باشد، توجه کنید.



از بین سیم کارت های متعلق به استان تهران؛ قطعا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیش شماره 0912 کد 1 قدیمی ترین و با اعتبارترین سیم کارت های اپراتور همراه اول می باشد که داغ ترین بازار سیم کارت در کشور متعلق به آنها است. سپس پیش شماره های 2 و 3 نسبت به بقیه ی پیش شماره ها گران تر بوده و بیشتر مورد توجه تاجران و صاحبان کسب و کارها قرار دارند. ولی پرطرفدارترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار، متعلق به شماره های رند سیم کارت 0912 می باشد که اغلب خبرهایی از گوشه و کنار در مورد فروش این سیم کارت ها با رقم های نجومی و نامتعارف شنیده می شود.



البته بیشتر طرفداران این شماره های خاص و رند، معمولا افرادی هستند که به دنبال سرمایه گذاری در این بازار پر سود و منفعت بوده و یا تلاش می کنند تا با استفاده از این شماره ها اعتباری تازه به کسب و کار خود ببخشند. زیرا این شماره های رند از آن جهت که به راحتی در حافظه ها می مانند، بهترین گزینه برای برقراری ارتباط ساده و آسان با مخاطب بوده و مدیران کسب و کارها درصددند تا با استفاده از این شماره های رند، پیام هایی را با هدفی خاص به مخاطب انتقال دهند. مثلا این شماره تماس برای ارتباط با شخص یا کسب و کاری موفق در پایتخت استفاده می شود. انتقال چنین پیام هایی در دراز مدت می تواند باعث رونق و پیشرفت کسب و کار گردد. علاوه بر این مزایای تجملاتی، افزایش اعتبار برند کسب و کار یا برند شخصیتی، نمایش پیشینه کاری، تاکید بر فعالیت شرکت در پایتخت، ارزش مالی و ... نیز از دیگر مزایای استفاده از شماره های رند و خاص می باشد.



با توجه به قیمت گزاف این نوع سیم کارت ها، خصوصا خط هایی با پیش شماره های 1 و 2 ، هرکسی توان خرید سیم کارت های رند 0912 را ندارد، به همین خاطر این افراد می توانند به دنبال سیم کارت های 0912 با شماره های معمولی باشند که قیمت مناسب تری داشته و به راحتی بیانگر قدمت کسب و کار آنها می باشد. پیش شماره های 1 تا 4 سیم کارت همراه اول که نسبت به شماره های دیگر از اعتبار بیشتری برخوردار بوده، برای این کار مناسب تر هستند.



البته با امکان جدید خرید و فروش اقساطی سیم کارت 0912 که در وب سایت رند باز ایجاد شده، دیگر دغدغه ی مالی برای پرداخت قیمت های بالای این سیم کارت ها وجود نداشته و هر کسی می تواند تنها با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت، به راحتی صاحب یک سیم کارت 0912 معمولی یا رند شود.



رند باز در طول سالها فعالیت تخصصی، به عنوان یک وب سایت مرجع تلاش نموده تا شرایط را به گونه ای فراهم کند که همگان بتوانند به آسانی به کلیه ی خدمات سایت دسترسی داشته و از آن بهره مند گردند. شرایط ویژه ی رند باز برای خرید اقساطی سیم کارت های 0912 بدین گونه است که کاربر می تواند بعد از پرداخت یک سوم مبلغ کل سیم کارت به صورت نقدی و تضمین مابقی قیمت به صورت اقساطی، صاحب سیم کارت گردد. برای انعقاد چنین قراردادی نیاز به پرداخت چک، سفته و یا ضامن نبوده و تنها با عقد قرارداد، خریدار صاحب سیم کارت شده و فروشنده ضمانت می کند بعد از پایان یافتن اقساط، سیم کارت را به نام خریدار نماید.

این شرایط خاص از سوی یک مرجع تخصصی خرید و فروش سیم کارت که روزانه هزاران بازدید کننده دارد، فرصتی استثنایی برای برآورده شدن آرزوهای شما تا در صورت تمایل فقط با مراجعه به وب سایت رسمی رندباز به آدرس rondbaz.com صاحب سیم کارت رند 0912 یا سیم کارت معمولی همراه اول شوید.



البته بعضی از خطوط سیم کارت همراه اول با سیم کارت 0912 کد 0 و سیم کارت 0912 کد 9 به صورت صفر و کم کارکرد هم در وب سایت رند باز به عنوان بزرگترین و بهترین بازار مجازی خرید و فروش سیم کارت موجود می باشد که مشکل کمتری نسبت به سایر سیم کارت های همراه اول از لحاظ تماس هایی از سوی مخاطبین مالک پیشین سیم کارت خواهد داشت که در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید آنها اقدام نمایید. علاوه بر این شماره های رند و شماره تاریخ تولد این پیش شماره ها هنوز موجود بوده و از انجا که این خطوط جدید می باشند، نسبت به خطوط قدیمی، ارزان تر بوده و شرایط بهتری دارند.

با این اوصاف در رند باز شرایطی فراهم شده تا افراد دیگر نگران قیمت گران سیم کارت های 0912 نبوده و بتوانند از میان هزاران شماره موجود با پیش شماره 0912، نسبت به خرید اقساطی سیم کارت مورد علاقه و منحصر بفرد خود اقدام نمایند.





منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز