انجمن های تخصصی  فلش خور
بیوگرافی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+---- انجمن: بیوگرافی بازیگران و هنرپیشگان (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=53)
+---- موضوع: بیوگرافی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) (/showthread.php?tid=298930)



بیوگرافی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) - †ᴾᴼᴵˢᴼᴺ† - 30-10-2022

میلی بابی براون (انگلیسی: Millie Bobby Brown؛ زاده ۱۹ فوریه ۲۰۰۴) بازیگر، مدل و تهیه‌کننده انگلیسی است.در سن دوازده سالگی، او به خاطر ایفای نقش الون در نخستین فصل از سریال علمی تخیلی ترسناک چیزهای عجیب در نتفلیکس (۲۰۱۶–اکنون) به شهرت رسید،که به مدت پنج فصل تمدید شد که همچنین قرار است با اتمام فصل پنجم، این سریال به پایان برسد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) 1

میلی بابی براون، جوان‌ترین شخصی است که تا به حال به فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان از نظر مجلهٔ تایم راه پیدا کرده‌است. وی همچنین جوانترین عضو سازمان غیرانتفاعی یونیسف نیز است.

از آغاز تاکنون

میلی بابی براون در جشنوارهٔ فیلم فینیکس
میلی بابی براون در ۱۹ فوریهٔ سال ۲۰۰۴ در یک خانوادهٔ نسبتاً پرجمعیت انگلیسی به دنیا آمد. او زادهٔ شهرستان ماربیا در بندر مالاگا است.او در میان چهار فرزند کلی و رابرت براون، بچهٔ سوم محسوب می‌شود او از همان کودکی اشتیاق خود را نسبت به ورود به سینما نشان داد و با تست‌های بازیگریش موفق شد نقش‌های کوتاهی در سریال‌های مختلف همچون خانوادهٔ امروزی بدست بیاورد. اما او با بازی در سریال تحسین شدهٔ چیزهای عجیب بود که به بازیگری مشهور تبدیل شد.او در این سریال، نقش دختری به نام «جین» را برعهده داشت که بیشتر با نام اِلِوِنْ (یازده) شناخته می‌شود و قدرت‌های ماورایی عجیبی دارد. براون برای بازی در این نقش موهای خود را از ته تراشید و سرانجام موفق شد در کنار دیگر بازیگران این مجموعه جایزهٔ بهترین تیم بازیگری سریال درام را از آن خود کند. براون در نخستین تجربهٔ سینمایی خود در فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها بازی کرد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) 1


زندگی شخصی

براون در حال حاضر در شهرهای لندن و لس آنجلس زندگی می‌کند. او به خاطر حرفه‌اش مجبور است مدت زیادی از سال را در لس‌آنجلس بگذراند، با این حال در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد ترجیح می‌دهد بیشتر در لندن زندگی کند، زیرا این شهر را محل واقعی زندگی‌اش می‌داند.براون همچون پدرش از طرفداران سرسخت باشگاه فوتبال لیورپول است و به فوتبال بسیار علاقه دارد.او با همبازی خود در سریال چیزهای عجیب یعنی نوآ اشنپ (که در سریال نقش ویل بایرز بر عهده دارد) دوستان بسیار صمیمی هستند.او با شنوایی جزئی در یکی از گوش‌هایش متولد شد و به تدریج و در طی چندین سال تمام شنوایی آن گوش را از دست داد به همین خاطر وی در امر شنیدن مشکل دارد.