انجمن های تخصصی  فلش خور
مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت آسان به ترکیه - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: گردشگری و توریسم (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=79)
+--- موضوع: مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت آسان به ترکیه (/showthread.php?tid=298995)



مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت آسان به ترکیه - Lilyss99 - 31-12-2022

بیشتر افرادی که قصد مهاجرت دارند به دنبال این هستند که در کشور مقصد نیز بتوانند به کار خود ادامه دهند به همین جهت ترجیح میدهند از طریق تخصص و کار اقدام به دریافت ویزا و مهاجرت کنند. امروزه یکی از کشورهایی که برای زندگی و کار مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است کشور ترکیه است. اینش کشور در همسایگی ایران قرار دارد. آداب و رسوم کشور ترکیه شبیه به ایران است و این یک نکته مثبت برای زندگی ایرانیان در این کشور است.
کشور ترکیه، به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم میشود که این مسئله باعث شده است که مورد توجه گردشگران قرار بگیرد و مورد استقبال دیگر مردم شود.
اگر شما قصد مهاجرت به ترکیه از طریق کار را دارید بهتر است با تخصص هایی که ترکیه بیشتر نیاز دارد آشنا شوید.
بیشترین مشاغلی که در ترکیه متقاضی زیاد دارد عبارت اند از:
مدیریت زنجیره ای تامین
استاد و مدرس آموزش زبان انگلیسی
مدیریت فروش
مهندس
شغل هایی مثل امور مالی، سرمایه گذاری و دارایی
مشاغل در زمینه آی تی و کامپیوتر
افرادی که در این زمینه ها مهارت و تخصص کافی را دارا باشند و همچنین، سابقه شغلی و مدرک تحصیلی مناسبی را ارائه دهند، می توانند اقامت کاری ترکیه را اخذ نمایند. متقاضیانی که قصد جستجوی کار در کشور ترکیه را دارند، می توانند با مصاحبه با بنگاه های جستجوی کار در ترکیه و ارائه رزومه کاری و تحصیلی شان، کار مناسبی را پیدا کنند.
راه دیگری که میتوانید به راحتی اقامت این کشور را از آن خود کنید این است که از طریق مراجعه به سایت های کاریابی ترکیه رزرومه خود را برای موسسات و شرکت هایی که نیاز به استخدام نیرو دارند بفرستید و متقاضی کار مناسب با حرفه خود باشید.
روش های دیگری برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که دراینجا فقط مهاجرت از طریق کار را برای شما مورد بررسی قرار داده ایم. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر برای رزرو بلیط ترکیه و روش های مهاجرت کلیک کنید.