انجمن های تخصصی  فلش خور
یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! (/showthread.php?tid=32237)

صفحه‌ها: 1 2 3

یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - مینایی - 07-04-2013

یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!!

な だや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶

واقعا ناراحت کننده بود!!! من که اعصابم به هم ریخت !!!!!

به خصوص اونجاش که میگه

まなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉

RE: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - شیدا18 - 07-04-2013

بی مزه ولی سپاسو دادمHeartBig Grin

RE: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - mortezalorax - 07-04-2013

man ke kheili az in dastana shenidam doroghe bavar nakonid Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

RE: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - راشل - 10-04-2013

فارسیSad

RE: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - armin.r - 10-04-2013

are...kheli narahat shodam...WinkSmile

RE: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - melina * - 11-04-2013

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grinسرکاری بودBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

RE: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - mitoosh - 11-04-2013

ConfusedConfusedcryingcryingAngryIdeaWinkHuh

RE: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - *setare* - 11-04-2013

واای ExclamationExclamationخیلی ناراحت شدمSadcrying

RE: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - arbab1376 - 11-04-2013

نه بابا رسانه های چین ردش کردن و نویسندش جناب آقای さ なや帆
هم تحت تعقیبه Big Grin

RE: یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!! - مبین استقلالی - 11-04-2013

فارسی بنویس نه چینی ماکه از چینی سر در نمیاریم که آخه AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry هیچ خودت فهمیدی چی نوشتی مینایی ؟AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry