انجمن های تخصصی  فلش خور
معرفی بعضی از سلاح های المان نازی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: مسائل نظامی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=44)
+--- موضوع: معرفی بعضی از سلاح های المان نازی (/showthread.php?tid=5281)



معرفی بعضی از سلاح های المان نازی - 1939 - 14-03-2012

تفنگ ماوزر که تفنگ استاندارد ارتش آلمان بود از سال 1898 در ارتش امپراتوری آلمان مورد استفاده قرار گرفت و در جنگ جهانی اول نیز مورد استفاده سربازان آلمانی قرار می گرفت و نسخه اصطلاح شده آن به نام K98 در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت. این تفنگ دارای یک خشاب 5 گلوله ای بوده با توجه به اینکه تفنگ کا 98 دارای برخی مشکلات بود آلمانی ها اقدام به ساخت یک تفنگ اتوماتیک کردند. بدین ترتیب پس از تلاش هایی که توسط والتر و ماوزر انجام شد تفنگ Gewehr در سال 1941 ساخته شد و پس از موفقیت نسخه ی دیگر در سال 1943 پخش شد. از این سلاح نخست در جبهه ی شرق استMP40 نوع اصطلاح شده سلاح MP38 بود که از جمله ی فواید آن می توان به تولید انبوه آن با هزینه اندک اشاره کرد. این مسلسل سبک دارای یک خشاب 32 گلوله ای بود. نسخه ی دوم آن نیز در تعداد اندک استفاده شد که دارای دو خشاب 32 گلوله بودفاده گردید.و پس از شلیک هر گلوله نیاز به کشیدن گلنگدن بود. سلاح MP43 و MP44 (STG44) از بهترین سلاح های ارتش آلمان بودند که در اواخر جنگ مورد استفاده قرار گرفتند. STG44 را می توان یکی بهترین سلاح های مورد استفاده ار جنگ جهانی دوم دانست که از تمام سلاح های رقیب خود قوی تر و نیرومند تر بود. این سلاح به نام « تفنگ تهاجمی» شناخته می شد.سنگین MG34 و سپس MG42 را می توان تیربار هایی نمونه در جنگ جهانی دوم به حساب آورد. به ویژه قدرت و ضربتی را که MG42 داشت هیچ مسلسل سنگین رقیبی دارا نبود. از این سلاح بعد ها در ناتو استفاده شد. همچنین ارتش ایالات متحده و ارتش استرالیا از این سلاح به صورت مدرن تحت عنوان M-60 استفاده کردند.
تفنگ ماوزر(والتر)
معرفی بعضی از سلاح های المان نازی 1
تفنگ MG 34
معرفی بعضی از سلاح های المان نازی 1
تفنگ MP 40
معرفی بعضی از سلاح های المان نازی 1

ازhttp://greathitler.persianblog.ir/


RE: معرفی بعضی از سلاح های المان نازی - ☭Nicola☭ - 14-03-2012

رولورای آلمان نازی عالی بودن.

بهتره در مورد صنعت آلمان در قدیم والآن که همیشه عالی بوده هم بنویسی آلمان صنعت عالی داره وهیچ چیز بی کیفیتی تولید نمی کنه


RE: معرفی بعضی از سلاح های المان نازی - FARID.SHOMPET - 15-03-2012

mg-34 و mg-42 که در یک خانواده از تیربار های المانی بودن حتی در جنگ ایران و عراق هم استفاده می شدن. من که به شخصه عاشق سلاح ام جی 42 و ام جی 34 هستم.(قابل توجه عرفان جان: در بازی مردان جنگ کاربر بسیاری دارد این دو تیربارBig Grin)


RE: معرفی بعضی از سلاح های المان نازی - ارمين2012 - 28-08-2012

تو زمان خودشون تفنگ خوبی بودن ولی الان نه