انجمن های تخصصی  فلش خور
وافن اس اس - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: مسائل نظامی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=44)
+--- موضوع: وافن اس اس (/showthread.php?tid=5514)



وافن اس اس - 1939 - 18-03-2012


. وافن اس اس 1
وافن اس اس در ابتدا تعداد معدودی از محافظان منفع حزب کارگر آلمان بودند که کسی هم به آنها اهمیتی نمی داد . پس از به قدرت رسیدن آدولف هیتلر و استیلای هیملر بر این سازمان با مدیریتی که هیملر از خود نشان داد ضمینه و بستر لازم برای پیشرفت و ترقی این سازمان و در راس آن شخص هیملر فراهم شد .
وافن اس اس 1

هیملر درست در زمانی که هیتلر در برلین به تحکیم قدرت خود مشغول بود در مونیخ به تحکیم و تقویت سازمان نوپای اس اس پرداخت . تا سرانجام در شب قداره ها اس اس را سازمانی منسجم و کارآمد معرفی کرد و پس از مدتی در قلب آلمان یعنی برلین صاحب نفوذ فراوان شد .

هیملر در کار خود بسیار جدی بود . تا جایی که :
از قضای روزگار یکی از اقوام نزدیک هیملر به جرم همجنس بازی دستگیر و روانه زندان می شود . نامبرده علارغم وساطت بزرگان و سرشناسان کشور به دستور هیملر اعدام شد !
وقتی که علت این شدت عمل را از هیملر جویا شدند ، جمله به یاد ماندنی در جواب گفت : نمی خواهم بگویند که جچون فامیلم بود در کار خودم سستی کردم ...

وافن اس اس 1

فرمانده مقتدر اس اس در عرض شش سال از گروهی چماق بدست بزرگترین سازمان اطلاعاتی قرن را ساخت . افسران اس اس که همگی بادقت فراوان ازبین خانواده های اصیل انتخاب می شدند ، به دانشکده افسری اعزام و در آنجا از جهات مختلف تحت آموزش قرار می گرفتند .
در جبهه های جنگ همه می دانستند که یک افسر اس اس با تمام وجود با دشمن می جنگد و از مردن برای هدفش هیچ هراسی ندارد .
وفاداری وافن اس اس زبانزد عام و خاص است . آخرین ساعات در برلین وافن اس اس حتی تا آخرین لحظه در کنار پیشوای خود ماند و از رویایی به نام نازیسم دفاع کرد ...

وافن اس اس 1

از نازی سنتر

اینم یه کلیپه که توش بعضی از نبرد های این نیروی اهنین را نشون میده



RE: وافن اس اس - 1939 - 22-03-2012

اینیکی واقعا تاثیر گذار هست

شاید اولش چندان جال نباشه اما اواسطش خیلی جالبه