انجمن های تخصصی  فلش خور
سازندگان Battlefield 4:ساخت بازی بر روی Ps4 تفاوت چندانی با Ps3 ندارد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: سازندگان Battlefield 4:ساخت بازی بر روی Ps4 تفاوت چندانی با Ps3 ندارد (/showthread.php?tid=59870)



سازندگان Battlefield 4:ساخت بازی بر روی Ps4 تفاوت چندانی با Ps3 ندارد - aalcapoo - 21-09-2013

سازندگان Battlefield 4:ساخت بازی بر روی Ps4 تفاوت چندانی با Ps3 ندارد 1 در صحبتهای اخیری که مجله ی PlayStation Magazine Uk با آقای Aleksander Grondal طراح اصلی قسمت چند نفره ی Battlefield 4 داشته اند ایشان اعلام کرده اند که ساخت بازی بر روی Ps4 تفاوت چندانی با Ps3 ندارد.ایشان همچنین از کنترلر جدید Ps4 نیز نظراتی راداده اند و اعلام کرده اند که از دکمه ی “Share” در این کنترلر بسیار هیجان زده می باشند.در ادامه ی مطلب می توانید قسمت هایی از صحبت های ایشان را مشاهده نمایید.

نقل قول: برای ما،ساخت بازی برای این دو تفاوت چندانی ندارد.ما یک موتور انعطاف پذیر و پر قدرت داریم که از همان ابتدا یک موتور نسل بعدی بود.زمانی که ما در حال ساخت Battlefield 3 بودیم،ما این عنوان را برای تمامی پلتفرم ها ساختیم .بنابراین،انتقال به Ps4 تغییر بزرگ و دشواری برای ما نخواهد بود.
با استفاده از دکمه ی Share در PlayStation 4،این قابلیت به بازیکنان اجازه می دهد ویدیوهای خود را در آن واحد با دیگران اشتراک بگذارند و این قابلیت برای تیم ما بسیار هیجان آور است.قطعا و بدون شک این  قابلیت در نسل بعد بسیار فوق العاده خواهد بود.
قابلیت به اشتراک گذاشتن از سال های پیش در Pc بود و مردم با این قابلیت کارهای بسیاری را انجام دادند.من بسیار هیجان زده هستم تا مشاهده کنم مردم کارهایی را که در Battlefield 4 انجام داده اند در Ps4 به اشتراک بگذارند.این قابلیت،مطمئنا لحظه های هیجان انگیز بسیاری را برای علاقه مندان به این عنوان به ارمغان خواهد آورد.
Battlefield 4 در تاریخ ۱۵ نوامبر همزمان با منتشر شدن کنسول Ps4 در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و نسخه های نسل فعلی نیز در تاریخ در ۲۹ اکتبر منتشر خواهد شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سازندگان Battlefield 4:ساخت بازی بر روی Ps4 تفاوت چندانی با Ps3 ندارد 1